Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Vista x64 henger seg etter oppstart


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spilte CoD4 igår kveld og når jeg var ferdig satt jeg og surfet litt. Etterhvert ble maskinen utrolig treg, og alt sluttet å svare. Jeg restartet maskinen, men idet MSN automagisk logget seg på, sluttet den å svare igjen.

 

Jeg gadd ikke stresse med det, kanskje skjermkortet var for varmt, så jeg lot den stå over natten.

Idag, slo jeg den på og merket artifacts, så jeg blåste den ren for støv. Det var ikke noe spesielt.

 

Jeg restartet den 5-6 ganger, men skjedde samme hver gang. Så jeg gikk inn i safe mode, og her funker alt flott. Tok et virussøk med Avast, fant ingenting. Restartet inn i vanlig modus igjen, men samme feilen.

 

Fant den orginale Vista Ultimate DVD-romen, puttet den inn, valgte reparer, systemgjennoppretting. Men ingen bilder funker. Får feilmeldingen 0x800700b7

From what I've read on Vista forums is that 0x800700b7 is an error about a file already existing or a program not having permission to write a file in a certain place. So, I figured if I essentially turned off all Vista's security measures the program could write its files. While I am sure this explanation is not entirely correct it at least led to me to solving the problem.

Men det burde vel ikke være noe problem når jeg booter fra DVD-romen?

 

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...