Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg trenger hjelp med og ordne bort ekstra mellomrommet på MS Word 2007. Du skjønner når jeg trykker enter så kommer det jo er slikt hakk som visst nedenfor Men i Word så kommer det liksom litt ekstra utafor det vanelige. " " Hva må jeg gjøre trenger hjelp på dette noob spørsmålet før klokka 16! Endret 27. oktober 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW
Salt kjeks Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Marker området det er snakk om, høyreklikk og velg avsnitt. Sett avstander til: Før: 0 Etter: 0 Sett også linjeavtand til enkel om det er ønskelig. Det er litt teit standardinnstilling i word 07 ja Endret 27. oktober 2009 av grizzlyx
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Okei jeg fant ut sto på nokka "Ikke legg avstand i avsnitt på samme still"..
kjeklulf Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Merk all teksten, klikk knappen nederst til høyre i gruppen Avsnitt og still Avstand etter til 10pt (standard) og foran til 0pt (standard). Hvis du /ikke/ ønsker noe avstand i det hele tatt ("gammel" metode) så setter du begge til null.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå