0007 Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Når jeg åpner en film som er lastet ned, blir skjermen av og til sort. Når jeg trykker på esc så kommer skjermen opp med svært lavt fargeinnstilling. Jeg går inn å forandrer innstillingene her, men det skjer igjen. Det gjelder ikke alle filmer, jeg forsøker samme film på annen pc og da fungerer det. Jeg forsøker å åpne den i VLC som tar det meste, jeg forsøker å åpne den i widows media player, men det hjelper ikke. Hva kan det være?
Don't salute! Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Diskusjon rundt piratkopiert materiale er ikke tillatt. Problemet blir kanskje løst ved at du kjøper filmen. EDIT: les reglementet en gang til. Og du er ikke den første Endret 27. oktober 2009 av macdour
Hudrin Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Diskusjon rundt piratkopiert materiale er ikke tillatt. Problemet blir kanskje løst ved at du kjøper filmen. EDIT: les reglementet en gang til. Og du er ikke den første står vel strengt tatt ikke noen plass her at noe som helst er piratkopiert, man kan laste ned lovlige filmer så mye man vil, flere og flere som tilbyr kjøp og lovlig nedlastning, bla med over torrents ..har du installert codecs for windows? Endret 27. oktober 2009 av Hudrin
Don't salute! Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hvis vi tar utgangspunkt i at det "bare er en film", så kan det hende at det har noe med at det er kodeker som må installeres eller reinstalleres. her er en pakke med noen kodeker som du kan laste ned (og ja det er gratis): http://www.free-codecs.com/K_lite_codec_pack_download.htm Endret 27. oktober 2009 av macdour
0007 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 Takk Det handler ikke om piratkopier av noen art. Her er det kun lovlig nedlastning som gjelder og som er betalt for.
Don't salute! Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Da er jeg nødt til å beklage for meg.
Hudrin Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Har selv hatt litt problemer med og få div codecs til og fungere med windows 7 64bit..fant en løsning til slutt.
0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 trodde jeg hadde løst problemet etter å ha installert codex som jeg ble tipset om. Men dessverre skjer det samme fortsatt. Feilmeldingen som kommer opp er "Ialmrnt5 - skjerdriver virker ikke som den skal". Som nevnt tidligere så er dette helt legale filmer som er betalt for og hvor skjermen blir svart og mister skjerminnstillinger på farge ned til laveste nivå. Jeg får ikke justert innstillingene uten å måtte logge meg ut og inn igjen. Jeg har forsøkt både media player og VLC. Jeg har forsøkt samme film på en annen pc (bærbar) og da fungerer det fint.
Cundou Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Feilmeldingen som kommer opp er "Ialmrnt5 - skjerdriver virker ikke som den skal". Noe galt med skjermkortdriveren? Hva slags PC har du/hvilket skjermkort? Du kunne prøve å oppdatere driveren og se om det hjelper.
Xplode Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Last ned og installer ny driver til skjermkortet ditt
Chavalito Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Virker som du har et Intel grafikk kort, ikke verdens beste. Hvis det er snakk om Intel kort, kan du prøve det som er foreslått av en fyr på Yahoo Answers.
0007 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 Last ned og installer ny driver til skjermkortet ditt Gode tips om hvor/hvordan jeg gjør det - link?
Chavalito Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Last ned og installer ny driver til skjermkortet ditt Gode tips om hvor/hvordan jeg gjør det - link? Se link i svaret mitt over. Der finner du hvordan det skal gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå