Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

sort skjerm ved avspilling av film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg åpner en film som er lastet ned, blir skjermen av og til sort. Når jeg trykker på esc så kommer skjermen opp med svært lavt fargeinnstilling. Jeg går inn å forandrer innstillingene her, men det skjer igjen.

Det gjelder ikke alle filmer, jeg forsøker samme film på annen pc og da fungerer det.

Jeg forsøker å åpne den i VLC som tar det meste, jeg forsøker å åpne den i widows media player, men det hjelper ikke.

Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Diskusjon rundt piratkopiert materiale er ikke tillatt. Problemet blir kanskje løst ved at du kjøper filmen.

EDIT: les reglementet en gang til. Og du er ikke den første ;)

Endret av macdour
Skrevet (endret)
Diskusjon rundt piratkopiert materiale er ikke tillatt. Problemet blir kanskje løst ved at du kjøper filmen.

EDIT: les reglementet en gang til. Og du er ikke den første ;)

står vel strengt tatt ikke noen plass her at noe som helst er piratkopiert, man kan laste ned lovlige filmer så mye man vil, flere og flere som tilbyr kjøp og lovlig nedlastning, bla med over torrents ;) ..har du installert codecs for windows?

Endret av Hudrin
Skrevet

Takk

Det handler ikke om piratkopier av noen art. Her er det kun lovlig nedlastning som gjelder og som er betalt for.

Skrevet

trodde jeg hadde løst problemet etter å ha installert codex som jeg ble tipset om. Men dessverre skjer det samme fortsatt. Feilmeldingen som kommer opp er "Ialmrnt5 - skjerdriver virker ikke som den skal".

Som nevnt tidligere så er dette helt legale filmer som er betalt for og hvor skjermen blir svart og mister skjerminnstillinger på farge ned til laveste nivå. Jeg får ikke justert innstillingene uten å måtte logge meg ut og inn igjen.

Jeg har forsøkt både media player og VLC. Jeg har forsøkt samme film på en annen pc (bærbar) og da fungerer det fint.

Skrevet
Feilmeldingen som kommer opp er "Ialmrnt5 - skjerdriver virker ikke som den skal".

Noe galt med skjermkortdriveren? Hva slags PC har du/hvilket skjermkort? Du kunne prøve å oppdatere driveren og se om det hjelper.

Skrevet
Last ned og installer ny driver til skjermkortet ditt

Gode tips om hvor/hvordan jeg gjør det - link?

Skrevet
Last ned og installer ny driver til skjermkortet ditt

Gode tips om hvor/hvordan jeg gjør det - link?

Se link i svaret mitt over. Der finner du hvordan det skal gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...