Gå til innhold

Feil bildeformat i GPRS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DukeNuke:

OTA er slettes ikke noe bildeformat, men står for 'Over The Air' ;)

 

...I tillegg til å være formatet Nokia's bildemeldinger er i... :wink:

 

Men kan oppløsningen ha noe å si? 7650 bildene er jo mye større enn 7250 har plass til, så jeg vet ikke hvordan 7250 håndterer det.

 

btw, 3650/7650 sluker jo alt. Skjønner ikke hvorfor alle andre Nokia modellene skal ha sånne sperrer på alt mulig. Det gjelder bilder, midi, java f.eks.

Lenke til kommentar

prøvde å overføre et temmelig stort bilde via ir til t68.. og den klarte å vise det etter hvert, etter litt autoresizing..

 

Når jeg så prøvde å overføre til 7210 ville den ikke vise (fikk ugyldig bildeformat eller noe sånn). Den klarte visst ikke å resize bildene.. regner med du må ha nøyaktig størrelse.. (128 x 128? ..)

Lenke til kommentar
DukeNuke:

7250 støtter også JPG, GIF, PNG, BMP og WBMP.

OTA er slettes ikke noe bildeformat, men står for 'Over The Air' ;)

 

e[ca]: hvilket bilde er det du prøver da ?

 

Bilder som ligger på unlock wapside. Men det går greit, mekker mine egne bilder i psp og legger de ut selv.

Lenke til kommentar
prøvde å overføre et temmelig stort bilde via ir til t68.. og den klarte å vise det etter hvert, etter litt autoresizing..

 

Når jeg så prøvde å overføre til 7210 ville den ikke vise (fikk ugyldig bildeformat eller noe sånn). Den klarte visst ikke å resize bildene.. regner med du må ha nøyaktig størrelse.. (128 x 128? ..)

 

Jeg har da et rimelig stort bilde av Se T610 på min 7250, som er hentet fra infosync. Tar nesten hele skjermen på datan. Og det funker fint å vise på telefonen, bare går litt tregt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dere ser, tingen er, at på 7250, er det kun wap browser som følger med, å vel, wapbrowsere kan kun lese wml, å tro det eller ei, men wml støtter kun wbmp bildeformatet, ihvertfall etter det jeg har forstått :) derfor det ikke dukker opp, å på 7650 er det vel html/xhtml browser med fra begynnelsen? html browser kan forsåvidt lastes ned til 7250 på http://midlet.org ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...