Gå til innhold

ny: Aopen AK79D-400VN


Anbefalte innlegg

til 1025,- på vsdata.no

 

Finner ikke noe info om den, utenomom spesifikasjonene til aopen. Burde jeg kjøpe den her istedenfor Abit NF7-M? Jeg vet at abits er 333, mens denne er 400.. Men Aopens nye er faktisk to kroner billigere enn Abits NF7-M på Komplett.no, så nå lurer jeg på om jeg skal gå for 400mhz likevel.

 

http://english.aopen.com.tw/products/mb/AK...AK79D-400VN.htm

 

her er en pressemelding/nyhet:

http://club.aopen.com.tw/News/News_showAns...anguage=English

"AK79D-400 Series-First Motherboard to support AMD Advanced 400MHz FSB with nVidia nForce2 Ultra 400 Chipsets! "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...hmm, NF7-M virker som et trygt valg Active-Hardware f.eks. ga kortet best mulige score, og Abit følger bra opp med bios oppdateringer Her Kortet blir litt varmt, og IDE-portene sitter litt kinkig til.

 

AK79D-400VN er kanskje et like bra valg - dog, finner ingen tester enda.

( er jo rykende ferskt, og generelt er testsidene mer hissig på å teste Abit enn AOpen ).

Lenke til kommentar
Da tar jeg abiten tror jeg.. Det skal vel en god del til for at asusen overgår NF7-M.

eh, asus var vel ikke nevnt ? - uansett, har du tenkt å drive det langt så er det lite å bygge på hittil, abit v.s aopen mener jeg - kun at abit neppe skuffer.

Lenke til kommentar
Da tar jeg abiten tror jeg.. Det skal vel en god del til for at asusen overgår NF7-M.

eh, asus var vel ikke nevnt ? - uansett, har du tenkt å drive det langt så er det lite å bygge på hittil, abit v.s aopen mener jeg - kun at abit neppe skuffer.

 

Åh hups, mente selvsagt aopen..!

Hva mener du med "å bygge på"? mener du bokstavlig talt mulighetene til å bygge ut PCen?

 

Det jeg lurer på er hvor viktige test-resultatene er? Siden aopen ikke har blitt testet, og bare de færreste hovedkortene får så bra score som Abits NF7-M, da er det vel ikke verdt å gamble på at aopen-kortet blir like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...