heh115 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Jeg lurer på om jeg har et gullnummer. AB CC DD EE er nummeret. Noen som har peiling? MVH Hans Erik
paalrh Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 meh tror ikke det. ikke det at ditt er kjempe ille da. men Gull nummer er nummer som er enkle å huske eller som staver ut noe bra. beste er om de oppfyller begge kriteriene samtidig. er litt komplisert når det kommer til å definere hva som er enkelt å huske men at de består av så få ulike siffer som mulig er bra. gode tips om dy har et G nummer er om det består av 2 siffer eller har 2 og 2 siffer AA BB AA BB AA AA BB BB AA BB BB AA AA BB CC DD Hadde du ikke hadd det andre sifferet ditt ville jeg sagt at du hadde et gull nummer da. Men du er vel nært nok til at du kan prøve å legge det ut.
Ayb Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Selv om det ikke kan defineres som et gullnummer, kan det jo fortsatt være folk som vil betale for å få det. Ditt er jo veldig lett å huske etc.
heh115 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hva kan jeg reine med å få for det da hvis jeg er heldig? Så på TV2 nyhetene om en gutt som hadde fått et bud på 123 000 på et nummer som lignet på mitt. Endret 25. oktober 2009 av heh115
heh115 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Selv om det ikke kan defineres som et gullnummer, kan det jo fortsatt være folk som vil betale for å få det. Ditt er jo veldig lett å huske etc. Hva kan jeg reine med å få for det da hvis jeg er heldig? Så på TV2 nyhetene om en gutt som hadde fått et bud på 123 000 på et nummer som lignet på mitt. meh tror ikke det. ikke det at ditt er kjempe ille da. menGull nummer er nummer som er enkle å huske eller som staver ut noe bra. beste er om de oppfyller begge kriteriene samtidig. er litt komplisert når det kommer til å definere hva som er enkelt å huske men at de består av så få ulike siffer som mulig er bra. gode tips om dy har et G nummer er om det består av 2 siffer eller har 2 og 2 siffer AA BB AA BB AA AA BB BB AA BB BB AA AA BB CC DD Hadde du ikke hadd det andre sifferet ditt ville jeg sagt at du hadde et gull nummer da. Men du er vel nært nok til at du kan prøve å legge det ut. Hva kan jeg reine med å få for det da hvis jeg er heldig? Så på TV2 nyhetene om en gutt som hadde fått et bud på 123 000 på et nummer som lignet på mitt.
paalrh Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 er ikke noe fast pris. er bare å legge ut nummeret på et auksjons sted og se hva og om folk er villig til å betale for det. og så kan du jo sette en minste sum som du i allefall vil ha for å gå gjennom hasslet som det er å skifte nummer.
paalrh Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 et eksempel på et gull nummer so mman kanskjei kke skulle tro var et er 815 TRUMF (815 87863) tok dette som et eksempel på hvordan ordene nummeret ditt representerer kan gi deg noen kroner. hvordan du kan finne ut om du har et navne nummer sett opp følgende 2=abc 3=def 4=ghi 5=jkl 6=mno 7=pqrs 8=tuv 9=wxyz er nummeret ditt 2 2 3 3 5 2 6 3 a a d d j a m d b b e e k b n e c c f f l c o f da ser man at det staver "badeland" kanskje en badeland bedrift ville vært intreset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå