Gå til innhold

Dlink Dir 635 Problemer med Portforwarding


toddi10

Anbefalte innlegg

Hey. Som dere ser i overskriften har jeg problemer med og åpne porter på routeren min.(En Dlink dir 635).Jeg lurer på om noen av dere har hatt det samme problemet og har klart og fikset det..

Skal åpne porter for og hoste server til CSS.

 

Har Lyse.

 

Takk for svar :)

Endret av toddi10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom det ikke er så VELDIG beskrivende problemstilling, tar jeg et skudd i det blinde og antar at du vet hvordan du åpner porter i routeren din, MEN det fungerer ikke fordi?

 

(Dersom dette er helt feil, ta en titt på http://portforward.com/)

 

Antageligvis mangler du bare å kjøre fast lokal IP på D-Linken din, som den får fra Altibox'en...deretter logger du inn på lyse.no og setter samme lokale ip-adresse som du brukte på d-linken, inn i feltet hvor det står "DMZ IP".

 

lykke til

Lenke til kommentar
Ettersom det ikke er så VELDIG beskrivende problemstilling, tar jeg et skudd i det blinde og antar at du vet hvordan du åpner porter i routeren din, MEN det fungerer ikke fordi?

 

(Dersom dette er helt feil, ta en titt på http://portforward.com/)

 

Antageligvis mangler du bare å kjøre fast lokal IP på D-Linken din, som den får fra Altibox'en...deretter logger du inn på lyse.no og setter samme lokale ip-adresse som du brukte på d-linken, inn i feltet hvor det står "DMZ IP".

 

lykke til

 

Hvordan gjør du det? er ikke så veldig god med internett/router greierxD

En til ting, jeg logga meg på lyse.no men når jeg trykka på innstillinger kom det ikke opp noe??

Endret av toddi10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...