Gå til innhold

Noen som har testet å skifte faction?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er noen som har testet å skifte faction?

Vurderer å starte for fullt igjen, og en kompis nevnte i forbifarten at dette kunne la seg gjøre.

Vil starte som mage igjen, men "konvertere" til Horde.

Noen som har testet dette og kan si noen få ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye å si om saken. Men det er absolutt en positiv ting. Fant også fort ut at hvis man liker å queste, så har man muligheten til å gjøre samtlige quest i spillet på nytt hvis man bytter faction. Så jeg gjorde likegjerne nesten alt i Outlands på nytt, foreløpig. Tjente et par tusen gull på det :)

Utenom det sier det vel seg selv at du får muligheten til å spille der du kanskje "egentlig" ville spille.

Har flyttet over 3 karakterer fra den ene siden til den andre, og vice versa. Ikke oppdaget noen bugs, bortsett fra den velkjente buggen i argent crusade. Du må gjøre questene der på nytt også, ikke overraskende. Du må også åpne Shadow Vault på nytt.

Skrevet

Takker for så raske svar! Har en lowlevel gnommage med heirloom items som jeg har meget lyst til å transferre til horde. Requests er ikke et problem!

Skal teste ut dette!

Takk igjen! :)

Skrevet

Husk at faction-spesifikke quests ikke blir overført. Eksempelvis quest-chainen som åpner opp Ebon Hold slik at du kan kjøpe items for Knights of the Ebon Blade rep telles ikke som gjort siden den starter fra en faction NPC - jeg måtte gjøre den om igjen for å kjøpe head enchant på en character jeg factiontransferret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...