Gå til innhold

Online treningsveiler? hjelp med trening


Knife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du evt. begir deg ut på å betale for noko slikt så foreta hvertfall ei skikkeleg vurdering av tilbudet først.

Personleg foretrekker eg å grave meg ned i allskens forskningsartiklar, undersøkelsar, statistikkar osv. "Selvgjort er velgjort" er definitivt noko eg har lært gjennom dei åra eg har trent.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke mer en dette.

 

1) http://www.myrevolution.no/

+ deres forum

Og som en bonus, dette forumet, men vær kritisk, mye trolling.

 

Og bare basere seg på en kilde er ikke alltid lurt. Siden Myorevolution er en kjede som skal tjene penger. Myorev er ikke det eneste konseptet som fungerer, men det er et tilsynelatende bra konsept. Kan være lurt og besøke flere sider, med god kritikk og fornuftige holdninger osv.

 

Her har du Mark Rippetoe sin hjemmeside, stronglifts 5x5, iform.no osv. Baser deg på flere kilder.

Hvorfor er du avhengi av egen trener? Skal du bygge muskler eller konkurrere i styrkeløft? Prøv og sug til deg mest mulig info!

Lenke til kommentar

MyR er mange kilder, Fagerli sammarbeider med flere av de store og han finner også opp nye ting som fungerer enda bedre, ingen ting av det han kommer med er ut fra teoretiske ting, alt er prøvd på seg selv og mange kunder og optimaliseres hele tiden.

 

Om man leser alle sider som finnes og lager sitt eget opplegg vil det neppe være noe bedre en hva myR kan komme med alikevel.

Jeg har iallefall lest alt som jeg kan finne i over 10 år, fulgt Fagerli på Tn og MyR i 7 år og ikke funnet noe "bedre" noe annet sted enda.

Og på toppen av det hele får man det på Norsk som er en fordel for nybegynnere.

 

Siden Myorevolution er en kjede som skal tjene penger.

Det kommer faktisk i andre rekke, det kunne godt ha vært andre råvarer samt tatt inn bullshit som V12 osv og lett 3dobblet omsetningen på et knips.

Men enda så kommer yrkesstolthet forran fortjeneste.

Lenke til kommentar

Enig i det, men skjer det noe hos "de store" havner det på myR uansett og testes ut av folk som er mer en hobbymosjonister.

 

Man kan godt lete mange steder, men hver dag ser jeg folk som står på gymmet/eller er på forumet som har funnet noe /printet ut som de holde på med.

Så veier de det samme år ut og år inn.

Inkluderer man MyR iallefall mens man leter så går man iallefall ikke glipp av noe bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...