Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk stil om "Conflicts"/Copyright Infringement/Piracy.

Anbefalte innlegg

Hai ppl^^

Har seg slik at jeg skal skrive en engelsk stil på 3000 ord om en "Conflict". har ikke egentlig klart å starte, sitter bare å zoomer kilder.

Trenger å få litt hjelp med å komme i gang og litt idé myldring om de forskjellige oppgavene. Det skal ikke skrives i en spesiell sjanger, man skal "svare" på spørsmålene jeg legger inn neden under.

You have had an intro to the topic in the discussions of conflict in connection with the film “If” and the literature dealing with several types of conflict from the text book which you are supposed to be reading this week (see Arbeidsplan uke 41 for sider) On Wednesday week 42 there will be a lecture designed to give you an idea about types and levels of conflict. After that, it is up to you to choose a contemporary conflict and you should be writing about 3000 words on the subject.

• Say why you have chosen “your” conflict, what kind of conflict it is and at what level of conflict it exists.

• Give some historical background to the conflict

• Who/what is involved?

• Describe some major events/personalities/incidents/factors of the conflict.

• Are there attempts from “outside” forces to stop/limit the conflict?

• What is the prognosis for resolution, in your opinion?

• Write a bibliography giving detailed internet sites, newspaper articles etc.

• Evaluate the process in this research saying what you think was good and what could be improved with both the framework of the project and your work on it.

Noen som er flink med denne type oppgaver, eller noen som kan en del om historien i "piracy" konfliktene, hadde det vært kjempeflott med litt hjelp til denne oppgaven.

MVH skolelei 3 klassing:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...