Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

GUI MFC APPLICATION har sluttet å virke!


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Når jeg starter opp maskinen virker hverken mus eller tastatur. Dersom jeg slår av og på pc`n får jeg opp feilmeldingen MARKFUN_LOAD_NT_DRIVER, kort tid etter kommer denne beskjeden: GUI MFC APPLICATION har sluttet å virke.

 

Har søk noe på google og fant mye, men ingen ting som hjalp meg.

Håper noen har noen gode tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det si at du må nappe ut strømkabelen etter hver eneste oppstart, dvs. at den er umulig å avslutte normalt fra windows?

 

Bruker du fortsatt hovedkortet GA-P35-DS3R og har installert Easy Tune, start opp i sikkerhetsmodus og avinstaller programmet. (tast F8 ganske frenetisk fra tidlig i oppstart, fordi tasten muligens er lite responsiv nå).

 

Hvis det ikke går å bruke tastaturet i det hele tatt, ta en Clear Cmos eller ta ut/inn cmos-batteriet (se manual) og prøv igjen.

 

Btw, det trengs litt mere info om forløpet, OS og maskinvare, for dette blir altså bare gjetninger... please? :shrug:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg må slå av pc`n ved å holde av/på-knappe inne, mus/tastatur virker ikke. Etter å ha gjort dette, dvs. andre forsøk virker mus/tastatur helt fint! Det skal da sies at jeg velger å starte opp i sikkerhetsmodus, så veit ikke om det er årsaken. Jeg har hatt easytune installert i ett år og har aldri hatt noe tull med det. Mener du at det kan være årsaken til at mus og tastatur ikke virker ved første forsøk?

 

Har fortsatt hk:GA-P35-DS3R

 

Litt irriterende prob. så håper noen har gode tips og råd :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...