farballa Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Har fått en lisens på Vista fra NTNU. Saken er den at jeg har fått den av en som jeg kjenner, og jeg vet ikke om den er fortsatt gyldig eller om den har blitt brukt tidligere. Er det noe måte jeg kan sjekke det på uten å installere hele Vista for å få opp melding om at nøkkel ikke funker?
myhken Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hei. Har fått en lisens på Vista fra NTNU. Saken er den at jeg har fått den av en som jeg kjenner, og jeg vet ikke om den er fortsatt gyldig eller om den har blitt brukt tidligere. Er det noe måte jeg kan sjekke det på uten å installere hele Vista for å få opp melding om at nøkkel ikke funker? Nei, ikke om du ikke vil ringe inn til Microsoft å be dem om å sjekke den da...men du kan jo få et forklaringsproblem da. Men det er jo ikke noe problem å installere Vista uten nøkkel (så lenge du velger riktig versjon) og så prøve å aktivere etterpå. Går det ikke automatisk, kan du jo prøve den automatiske telefon aktiveringen. Blir du satt over til en person, kan du jo velge å enten legge på eller ta en spansk en. Uansett har du ikke lov til å bruke den lisensen, og han du kjenner har ikke lov til å gi bort slike lisenser...så du får velge hvor stor risk du vil ta. Endret 21. oktober 2009 av myhken2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå