Ferdig Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hei! Jeg har laget en "sang" i programmet "Djay". Den lagret seg i formatet m4a så jeg konverterte den til .mov, siden det er et format youtube støtter. Når jeg uploader den så står det: "Failed (unable to convert video file)", hva har gått galt? Takk på forhånd.
Asnada Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Du må konvertere videoen før du lastar den opp til Youtube. Her kan du laste ned eit konverteringsprogram.
Ferdig Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har konvertert med konverteringsprogram. Har prøvd både .avi, .mov og mp4 som skal være format youtube støtter. Ingenting fungerer :S
Asnada Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Eg trur Youtube brukar .flv - Flashvideo - format. Prøv å konvertere filmen til det formatet.
Ferdig Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 Sånn, har fått det til nå Youtube tar disse formatene: Windows Media Video (.WMV) .3GP (cell phones) .AVI (windows) .MOV (mac) .MP4 (ipod/psp) .MPEG .FLV (adobe flash) .MKV (h.264) og jeg har prøvd de fleste.. Men det jeg gjorde var at jeg tok lydfilen inn i et videoredigeringsprogram og lagret den som .mov derfra og a funket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå