monsen79 Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Hallo - trenger noen tips! Har WME og kjører IE 5.5. Problemet er at IE til stadighet henger seg opp. Har jeg noen vinduer (av IE) oppe er det garantert at det låser seg, av og til også når jeg kun har ett vindu oppe. Eneste "løsning" er da ctrl-alt-delete, men det er jo kjedlig i lengden. Masse plass på harddisk, ingen spes. feilmeldinger, har oppgradert IE og tatt windowsupdate... uten hell!! Er det noen som har gode tips?? På forhånd takk!
Os|r|s Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Last ned Opera 7.11 verdens beste browser <- min mening
TLZ Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Eg har hatt desse problemene mange ganger. Den siste gangen dette skjedde lastet eg ned Opera og bruker det i stedet. Nå henger browseren min seg aldri mer. Fordi om IE'en fortsatt gjør det.
Amnio Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Er enig i at Opera er veldig bra, men nå var det jo ikke det spørsmålet gikk ut på da... Har du sjekka etter programmer som kjører i bakgrunnen som kan forårsake problemene? Tenker da på programmer av typen spyware og virus. Oppdater virusdefinisjonene dine samt last ned Adaware eller et lignende anti-spyware programm (og bruk det). Prøvd å oppdater videre til IE6? Med mindre noen kommer med et glupt forslag kan du jo alltids bruke den generelle løsningen på alt: format
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå