crzynuts Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Størrelse: Minimum 48", Maks 62" Lengde ifra TV'en: ca 5 meter Prisklasse: 10,000 - 16,000 Bruksområder: - Film via Playstation3 over HDMI kabel - HD dekoder for TV signaler over HDMI kabel (Alt i Boks fra Signal) - VGA tilkobling for PC Minimumskrav: - Full HD - 2x HDMI tilkoblinger - 1x VGA tilkobling Uvesentlig: - Behøver ikke bra lyd fra de interne høyttalerne i TV, da jeg kobler til stereoanlegg. Trenger noen råd og tips angående kjøp av nytt tv. Gjerne konkrete TV'er som er å anbefale for mitt bruksområde. Jeg bruker tv i hovedsak for å se filmer, eller spille Playstation 3. Mvh Daniel
crzynuts Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Skrevet 21. oktober 2009 Dro på elkjøp å kjøpte dette tv'et: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461870 Mye tv for penga, eller er jeg blitt hustla? -Daniel
Chosiso Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Ikke et dumt valg du gjorde der, nei. Generelt PS7000 og PS8000 er to veldig gode produkter, så langt i fra noe bomkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå