Gå til innhold

Spørsmål angående mobil authenticator.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg ble av en eller annen grunn hacket idag, selv om jeg er veldig påpasselig med å ikke bruke samme info på div. nettsider som på battle.net kontoen min.

 

Uansett, tenker å skaffe meg enten en fysisk authenticator eller den mobile versjonen av programmet til iPhone, og lurte dermed på en ting:

 

Hva skjer om iPhonen min krasjer, og jeg må reinstallere den, vil jeg ikke ha en mulighet til å komme inn på kontoen min?

 

Innser at det er idioti eller noe lignende som sannsynligvis har fått meg hacket, så værsåsnill å ikke kom med store lange historier om hvor dust jeg kan ha vært.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt slapp på undersøkingen før jeg posta dette.

 

Dobbeltposter i tilfelle noen andre lurer på det samme. (beklager)

 

What happens if I delete my Battle.net Mobile Authenticator application from my mobile phone? Can I still log in to the associated account?

 

Unless you remove your Battle.net Mobile Authenticator from the account prior to deleting or overwriting the Battle.net Mobile Authenticator application, you will not be able to log in to the account. If you remove the Battle.net Mobile Authenticator application prior to removing it from the account, please contact Blizzard's Billing and Account Services team. Our representatives will be able to assist you with regaining account access by verifying certain secure information with you.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet så lager blizzard authenticator en ID basert på ID'en til din iPhone. Så i teorien så kan du bare installere programmet igjen på samme telefon og alt skal være greit.

 

Men jeg hadde ikke veddet penger på det.

 

Brukte det en stund på min iPhone og jeg endte opp med å fjerne den etter ett par mnd. Når man holder mye på med addons så blir det ganske kjedelig å starte app'en hver gang og skrive inn ny kode per login.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...