Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg slutter å bite negler - blir du med?

jahas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig med "lange" negler ettersom de alltid har vært helt nedbitt :!:

Hvis du mener vondt når du sier merkelig så :p

Har ikke funnet mye bra med å ha negler utenom å kunne pirke på ting noe enklere og at det ser bedre ut. Er mer slitsomt å trykke på tastaturet, bruke kameraet, ta opp ting (siden neglene skraper i bakke/gulv/bord som er nasty), klø seg på balla har blitt skumlere også :PPP

Slutta å bite negler for snart 2 uker siden, uten noe som helst gugge på de (fungerte ikke på meg som liten så), og har gått supert utenom 1stk pekefinger ganske tidlig inn :p

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har biti negler i 12 år eller noe sånn, og plutselig under kroatiaferien for noen uker siden slutta jeg cold turkey. Merkelig, all lysten og "abstinensen" forsvant bare. Ekstremt digg, så jeg er med!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har klart det! :new_woot:

Jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske, så det er ganske rart med litt lengde på neglene.

Oh.. Skulle kunne skru tilbake tiden. :cry:

Skrevet

Har ikke bitt negler siden jeg oppdaget denne tråden. Stolt. :new_woot:

Fortsatt ingen biting! Er noen ganger hvor det frister veldig, men har nulltoleranse for biting så da går jeg heller med litt lange negler til jeg finner en negleklipper. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...