Gå til innhold

openbox: velge hvilke skrivebord applikasjoner skal være på

Anbefalte innlegg

Skrevet

hai,

lurte på hva jeg må gjøre i rc.xml for å få et program til å kjøre på skrivebord 1-5. har prøvd <desktop>1,2,3,4,5</desktop> og <desktop>1-5</desktop>, jeg har til og med prøvd å legge til fem <desktop> linjer, til intet hell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet hvordan man setter regler per applikasjon. grunnen til at lenken din lenker til ToggleOmnipresent er fordi du har tatt med # ToggleOmnipresent. dersom du vil lenke til f.eks desktop, så kan du skrive #Desktop etter der. det er en vanlig måte å refere rundtomkring i HTML-filer.

forøvrig gjør ingen av dere meg klokere på hvordan jeg kjører en applikasjon på skrivebord 1-5.

Skrevet (endret)

ToggleOmnipresent gjør programet tilgjengelig på alle desktops. Om du ønsker det å være omnipresent på 1-5, men ikke 6,7 etc, så er det noe du ikke får gjort med OpenBox, med mindre noe har skjedd etter at jeg gikk bort fra OB (frihet i en liten eske?)

Endret av cyclo
Skrevet

seriøst? er det ikke mulig? FAEL @ WM.

da får jeg holde meg til min nåværende løsning med <desktop>all</desktop> og <layer>below</layer>på mrxvt og <desktop>6</desktop> og <layer>normal</layer>på irc (aterm/irssi).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...