dapre Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Hei. Hver gang jeg går inn på min Hotmail konto, starter Messenger. Da henger maskinen litt. Synes dette er irriterende, da jeg sjelden bruker messenger. Vil gjerne ha programmet likevel. Men kan jeg hindre Hotmail i å starte Messenger ? Finner ingen innstillinger for dette i min Hotmail konto. Takk for alle tips
Onyx Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Hei, Under Options -> Sign In -> General, fjern alle hakene, Apply, og prøv på nytt.
dapre Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Hei, Under Options -> Sign In -> General, fjern alle hakene, Apply, og prøv på nytt. Takk for svar. Du mener i Windows live messenger? Det har jeg allerede gjordt. Tror det må være noen innstillinger i Hotmail eller Windows Live, men har ikke funnet noe til nå. Takk.
dapre Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Skrevet 31. oktober 2009 Prøver en gang til. Ingen som har noen løsning på denne ?
MarKra Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har samme problemet. Nå er PCen min riktignok god nok til at den ikke fryser bare fordi msn skal starte opp, men det er allikevel ganske irriterende at det skal starte hver gang jeg sjekker mailen min(som er ganske ofte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå