Gå til innhold

Min Spill Ide. Dragon - Birth

Anbefalte innlegg

Skrevet
"rettskrivning`s"

Feil der også.

Ellers virker ikke dette som noe spesielt, og når du i tillegg sier du ikke orker å skape en egen ide og heller kopierer noen andre sin så fortjener du ikke noe ros eller gode kommentarer.

Helt enig med deg! Hva prøvde du egentlig og oppnå med denne tråden SpillMeister?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble lettere å lese nå, hadde det ikke vært for mange skrivefeil og en blanding av norsk og engelsk. Men uansett,

Del 1: Det høres moro ut å fly rundt som en drage og ødelegge alt mulig, men hva er poenget?

Del 2: Grei nok idé, men er stort sett samme idé som Del 3. Og hvem er fiendene? Kun drager? Det kan fort bli ensformig...

Del 3: Se del 2.

Hvorfor må hun-drager være så svake?

For øvrig er rettskriving svært viktig om du har tenkt å bli tatt seriøst. Det hjelper ikke hvor unik og original idéen din er om du ikke kan skrive en setning uten skrivefeil.

Edit: Trenger du ny tittel? Prøv Left 4 Dragons... :p (sorry, måtte bare...)

Vell jeg må si jeg er enig med hva du sier når jeg leser detta på nytt. :p vel ødelegge alt er jo ikke alt da, det er jo oppdrag du skal gjøre da osv.

Ja drager vil vært eneste fiende, men som jeg sa.. Si din mening og hva som kunne vært gjort bedre... Har du noen ideer om andre fiender ?? Kan egentlig ikke mye om drager og andre mystefistiske skapninger...

Men er det en ting jeg kan er det, det med de "hun" dragene. Ja Han Drager er betydelig sterkere en Hun drager. Vist du har sett "regin of fire". ser du at "Han" dragen er mye større og sterkere. Du vil også legge merke til i Eragon filmen at Han Dragen på Slutten er Gigantisk. Men Store "hun" drager i spillet også kunne blitt fett.

Skrevet

Ide: Åpne dokumentet du har skrevet dette i, trykk så CTRL+A, Trykk deretter BACKSPACE, så kan du begynne på nytt med en ny ide hvor ikke alt som kommer ut av hodet ditt er stjålet fra andre eller kopiert og basert på barne og c-film materiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...