Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjedelig liv. Hjelp til forandring


Gjest Gjest_forandring

Anbefalte innlegg

Enda ett problem jeg har er å være interresang, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men er ikke altid jeg får opp noen interresangt samtale emne.

Det tror jeg bare det er en eneste løsning på: Gjør ting på fritiden din! Sett deg inn i noen nye fritidsinteresser, før heftige debatter om politikk på diskusjon.no, dra på konserter og kino i fleng, dra på teltturer, ha et lan, dra på byen, brygg hjemmelaga øl! Da har du masse du kan legge ut om!

 

Kjenner igjen meg selv i akkurat dette. Slutta på videregående i fjor, alle vennene mine flytta ut av byen, og har ikke fått stiftet noen ordentlige bekjentskaper på universitet, og bruker alt for mye tid på å skrive oppgaver og "internett". Nesten eneste jeg kjenner i byen nå er dama mi, og hun er opptatt nesten hele tiden, så når jeg endelig møter henne føler jeg meg så utrolig kjedelig fordi jeg ikke har noe særlig å fortelle om, hun opplever så mye mer enn meg :/

Endret av Beges
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Nååw:)

Synes det er søtt jeg!

1. Jeg syns ikke du burde flytte/ reise bare fordi du følger det ikke går her! Det er bare samma som å gi opp!

2. Angående jenta du liker. Ta det fra meg;D er joo jente så kanskje mine råd er hjelpe? :)

Du må først få vite om hun liker deg, ved en ellr annen måte

Også må du bare si dine følelser til henne. Det verste som kunne skje er at hun sier nei. Så mann deg opp og gå å show her what u feel. Kan hende hun liker deg tilbake.

Hvis hun liker deg merker du ved:

1. hun ser ofte på deg

2. Vennnen hennes fninser når du går forbi

3. Hun blir nervøs

4. Alltid ved hvor du er

 

Også det med at du kanskje ikke er så veldig sosial jaja, ingen er perfekte!

Jeg er også til tider helt usosial ( selv om jeg ikke inrømmer det) men det er ikke noe galt i å være usosial. det som er farlig er å være asosial.

Dessuten du virker en grei fyr, og dt finns så få her i verden så den jenta kan være heldig!

Øv deg på å snakke med henne, dt kan hjelpe

Og til sist.. dt hjelper ikke å reise ;D tro meg, dt samme vil sikkert skje der også! Så stå på! og maassee lykke til, e'kke slik at livet er gøy 24 h.

fra en hjelpende 17 år gammel jente

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...