Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gode komplimenter til en jente?


Gjest Guest_NN_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_NN_*

Hallo.

 

Er det noen som har noen forslag til komplimenter jeg kan bruke? ;) Dette er en jente jeg liker ganske godt og vi er rimelig godt kjent :) Jeg liker hun og jeg er temmelig sikker på at hun liker meg.

 

Har noen noe som ikke er så fordømt klisje-aktig? :p Tenk 2009, ikke 1909 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk 2009 og ikke 1909? Når du tenker 2009 så tenker du vel på det alle kidsa sier? F.eks "å du er så utrloig hawt idag" ......

 

Nei det er forskjell mellom det kompliment med klasse. Og kompliment som bare rett og slett er harry.

 

At hun er pen er jo helt vanlig å si. F.eks du er spesielt pen idag, det "klesplaget" passet deg utrolig bra. Det er noe som er fint og si, og som ikke blir helt overkill.

 

Nå vet jeg ikke hva slags aldersgruppe du er i. Men de enkleste ting å si, er ofte det best. Og du må stå bak det du sier.

Lenke til kommentar

Hvis dere er rimelig godt kjent, så burde det være noe med henne som imponerer deg, noe som gjøre henne spesiell i forhold til andre jenter.

 

Der har du svaret.

 

Å ja, og komplimenter bør brukes med måte. Vent til hun gjør seg fortjent til dem. Det er en dårlig idé å nærmest ha en liste klar som du går gjennom fortløpende uten å ta hensyn til hva hun bringer på banen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig mente jeg noe med klasse. Med "... ikke 1909" så mente jeg at jeg ikke ønsker noe som er så klisjeaktig at man blir dårlig ;)

 

Når det gjelder hun så mener jeg hvert ord, hvert bidige ett. Jeg lurer bare på om noen har noen forslag som ikke gjør det så standard, om dere skjønner? Noe som ikke forsvinner i mengden. Ikke det at det er en mengde der, jeg har sjangs på en jente som er nydelig, smart, søt, morsom, etc... og null konkurranse.

Lenke til kommentar

Vel høres ut som det du er ute etter er en liste som du bare kan se på og lese rett av. Jeg prøver ikke å si at du er dum eller noe sånt.

 

Men jeg føler at komplimenter skal komme av seg selv, at du må se ann situasjonen og komme med et kompliment som passer perfekt akkurat da.

 

Men det er veldig vanskelig. Fordi de fleste komplimenter på en måte blir klisje-aktig. For de fleste har blitt brukt en eller annen gang ;)

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hvordan kjemien er imellom dere. Mye kontakt kan man kanskje si en del drøyere ting.

 

Selv vil jeg heller ha gitt komplimenter som går mer på oppførsel enn utseende. Iallfall til jenter som har ett veldig godt selvbilde. Da blir komplimentet mer som mat til egoet dems.

 

En annen ting. Du må mene det, og du må like å si det. Hvis du finner ett felt hvor hun gjør det ganske bra men er litt usikker på seg selv vil hun nok sette ekstra pris på det.

 

Komplimenter som virker som de blir gitt kun fordi de skal gjøre at man liker de som gir dem bedre er ingen bra ting.

Lenke til kommentar

Ta ett skippertak om dine egne baller og si det du mener! (regner med det er positivt siden du liker henne?)og si det for all del med dine egne ord! selv om "du har fine øyner" er sagt 100,000,000,000 (+ mange flere nuller) betyr ikke det at det er en klisje! Måten du sier det på teller like mye ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...