Gå til innhold

Xbox Live Statistikker,Høyeste Gamerscore, Mest Spill o.l.


Wutwut

Anbefalte innlegg

Her er en liten liste over de 50 på xbox live med mest gamerscore. Leste en annen post om stats i stad, og tenker dere også liker stats og tall : p

 

 

 

Topp 25 - Gamerscore

Topp 25 - Norge, Gamerscore

Topp 25 - Eier Mest Spill

Topp 50 - Mest Etterlyst

Topp 50 - Spill Mest Eid

 

 

 

NB: Det er ikke 100% sikkert at alle statistikker er riktige.

 

 

Legger til fler linker om dere poster en ; p Koselig med stats og tall vettuh ; p

 

 

- NiiiK

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg er fornøyd med mine 21000 poeng :p

 

Synes jeg spiller i overkant mye til tider, men disse gutta får meg til innse det ikke er noen fare.

 

 

Hehe, tenker sånn jeg også. Men jeg spiller mest Live da med venner og sånt, så har ikke så mye Gamerscore. Men når jeg tenker på andre som liksom er no-lifers, så ser jeg ikke noe galt i å spille så mye som jeg gjør. Men jeg lurer på om han som har topp score om han har hacket xD Tror han har fullt på alt :S

Lenke til kommentar

Man skal ha en rik tante for å få alle spillene som trengs også for de scorene.

Enten jukser de på en eller annen måte, eller så sitter de vel med guider og kun går i gjennom med hensikt å få full gamerscore.

Visse spill krever jo dette såpass mye tid at man kan lure på hvor de finner all tiden.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Man skal ha en rik tante for å få alle spillene som trengs også for de scorene.

Enten jukser de på en eller annen måte, eller så sitter de vel med guider og kun går i gjennom med hensikt å få full gamerscore.

Visse spill krever jo dette såpass mye tid at man kan lure på hvor de finner all tiden.

 

Kan jo cracke spill da?

 

 

BTW: Kommer fler statistikker!

Lenke til kommentar
Den lista er kun for de med høyest score blant registrerte Eurogamer medlemmer. Denne er mer riktig: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php

 

Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark.

Lenke til kommentar
Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark.

 

Er nok bare for de som har lagd gamertag pic/app for forumer/facebook, mener at jeg måtte krysse av på at jeg godtokk at 3rd parter hentet info om mine spill og xbl profil når jeg lagde gamertag bilde for forumer.

Lenke til kommentar
Viser de alle som er koblet opp til Live? Da viser det hvor elendig 360 salget er i Norge og andre europeiske land. Kun 15 tusen i Norge. Og bare halvparten i Danmark. Kan virke som det stemmer fordi 360 selger utrolig dårlig der, 360 spill er aldri på salgslistene i Danmark.

 

Er nok bare for de som har lagd gamertag pic/app for forumer/facebook, mener at jeg måtte krysse av på at jeg godtokk at 3rd parter hentet info om mine spill og xbl profil når jeg lagde gamertag bilde for forumer.

 

Tror også at det er kanskje bare de som har laget det ...

Lenke til kommentar
Ok ... Noen som kan finne bedre liste da?

 

Finnes ikke noen bedre liste enn Mygamercard, da andre som 360voice, TrueAchievements, Giantbomb og mange fler enten krever at du registrerer deg hos dem eller på annen måte manuelt legger til gamertagen din.

 

Her er noen ekempler basert på min gamertag:

 

360voice (Logger spillte spill mm.)

TrueAchievements og TA Leaderboard for Norge (Gir Achievementene dine en verdi basert på vanskelighetsgraden)

Endret av rwu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...