Gå til innhold

Pinnacle Studio Dv Versjon 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg endelig trodde alt funket gjorde det altså ikke det. Har byttet rundt på firewire kortet flere ganger. Satt det inn der jeg hadde et nettverkskort, men likevel funket det ikke. Internett funket helt fint, men ikke firewire kortet. Kjører det på Windows Me. Når jeg går inn på systemet og ser på firewire kortet har den ingen konflikter og synes dette er veldig merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med Firewire kortet mitt. I Pinnacle DV Studio 7 fikk jeg ikke styring på kameraet. Jeg prøvde alt. Skiftet Firewirekort, kabel, kortplasser m.m. Til slutt var det en som tipset meg om å oppdatere BIOS i maskinen. Jeg gjorde det, og vips, så var problemet ute av verden. Hvis du ikke er sikker på hvordan du oppdaterer BIOS, så kan du få litt hjelp på denne adressen: http://www.pcworld.no/dataguiden/maskinvar...dkort/bios.shtm

Dette gjør du på eget ansvar.

Fint om du kommer med en tilbakemelding om hvordan det går.

 

Lykke til!

 

[ Denne Melding var redigert av: Røntgenfotograf på 2002-01-26 13:13 ]

Lenke til kommentar

Problemet er nok ikke ute av verden no eller. Har oppdatert biosen. Oppdager fremdeles samme feil at enten så funker internett eller så funker ikkeje firewire kortet. Har oppdaget en merkelig sak og det er at hver gang firewire kortet ikke er i maskinen og internett ikke funker. Kjører jeg et firewall program (sygate) som tydligvis resetter instillingene. Komer til å stresse med dette til jeg får det til....

!!work in progress!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...