an_far Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Hallais.... Har kjøpt meg logitech revolution, den gamle trådløse logitech mx1000 (eller hva den het) begynte å svikte. Problemet med den nye er at jeg ikke får til å åpne linker i nye faner ved å trykke på musehjulet. Hvordan ordner jeg dette? Er litt irriterende når jeg trykker og trykker med musehjulet og ingenting skjer. Mvh Kristoffer
kjeLL// Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 du har mest sansynlig instalert logitech programvaren. og den setter musehjulet til noe annet en standard som standard.
an_far Skrevet 27. november 2009 Forfatter Skrevet 27. november 2009 Ja, det stemte i det tilfelle. jeg avinstalerte driverene og så virket d fint. Men plutselig nå i kveld 6 uker etter jeg fikk orden på hjulet har det gått tilbake til å ikke virke som det skal. å jeg har ikke instalertnoe som helst. Håper noen kan hjelpe, fordi dette var J.... irriterende!!!
kjeLL// Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 hold inn ctrl i firefox og bruk venstre museknapp
an_far Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 hold inn ctrl i firefox og bruk venstre museknapp Ja det går jo, men er blitt en vane å trykke på musehjulet. Er det ingen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får det til å virke igjen???
kjeLL// Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 instaler logitech programvaren og still musehjulet til å være det samme som det er i windows til normalt
an_far Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 instaler logitech programvaren og still musehjulet til å være det samme som det er i windows til normalt Å hva er koden for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå