emilkar Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Heisann. Har nettop kjøpt meg en Honda mt5:) Synes den er litt lav orginal, tenkte kanskje jeg skulle heve den et hakk. Hva er best og gjøre? Heveklosser eller rett og slette kjøpe større dempere? Kjekt med tips og råd. Vis noen har et effektanlegg til mt5 og anbefale hadde det også vært fint.
Turbo sindre Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Disse Kan tilpasses til å passe på mt5 Ellers så får du kjøpt heveklosser på mc-deler.com Går også an å kjøpe ny svingarm, Suzuki tsx passer med få modifikasjoner og hever utsende en del også. Går an å lage nye fester til demperne på svingarmen. Skjærer av de gamle og sveiser de lenger opp. Om du vill heve den foran anbefaler jeg at du kjøper nye dempere. Da den blir veldig vond å kjøre med heveklosser forran
emilkar Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Disse Kan tilpasses til å passe på mt5Ellers så får du kjøpt heveklosser på mc-deler.com Går også an å kjøpe ny svingarm, Suzuki tsx passer med få modifikasjoner og hever utsende en del også. Går an å lage nye fester til demperne på svingarmen. Skjærer av de gamle og sveiser de lenger opp. Om du vill heve den foran anbefaler jeg at du kjøper nye dempere. Da den blir veldig vond å kjøre med heveklosser forran Hvordan tilpasser man de demperene du linket til? tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå