Gå til innhold

Ny profftelefon i toppklassen


Anbefalte innlegg

Hei. Spør her da jeg ikke helt klarer å bli enig med meg selv. Har nå fått skade på min i8910 Omnia HD, og får ny telefon. Det betyr at jeg kan velge rundt 6000 kroner.

 

Jeg var relativt fornøyd med min omnia HD. Kameraet likte jeg meget godt. Gode bilder. Ingen kan måle seg med skjermen som er meget god. Og gpsn liker jeg veldig bra da den ikke bruker mobilnettet slik som Agps gjør etter hva jeg har forstått?

 

Jeg har sett en god del på HTC touch pro 2. Synes denne virker spennende, og jeg har hatt nokia E90 communicator tidligere og på HD har querty tastatur vært et savn. Detta har jo pro 2. Hvilke andre alternativer har jeg med querty i denne klassen?

 

Viktig for meg er nettilgang via 3g og wlan, greit kamera og video, gps som fungerer bra, mail, surfing, sms, facebook, og redigering av word dokumenter.

 

Hva tror folk om nokia N900? Jeg innser at jeg kanskje må ofre querty og har sett litt på HTC Leo. Virker ganske potent denne også.

N97 har jo også kommet med en ny oppdatering nå, med kinetisk scrolling og andre nyttige oppdateringer. Dette har også plaget meg i forhold til samsung med bugs oppdateringer og lite tilleggsprogramvare som nokia har fra Ovi store.

 

så ikke lett dette her. Noen som har noen råd? Rask og problemfri profftelefon som takler det meste og gjerne unerholdning også..

 

Nokia N97, Nokia N900, Htc touch pro 2 eller HTC leo? evt andre alternativer??

 

 

På forhånd takk..

 

mvh

Rådvill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Spør her da jeg ikke helt klarer å bli enig med meg selv. Har nå fått skade på min i8910 Omnia HD, og får ny telefon. Det betyr at jeg kan velge rundt 6000 kroner.

 

Jeg var relativt fornøyd med min omnia HD. Kameraet likte jeg meget godt. Gode bilder. Ingen kan måle seg med skjermen som er meget god. Og gpsn liker jeg veldig bra da den ikke bruker mobilnettet slik som Agps gjør etter hva jeg har forstått?

 

Jeg har sett en god del på HTC touch pro 2. Synes denne virker spennende, og jeg har hatt nokia E90 communicator tidligere og på HD har querty tastatur vært et savn. Detta har jo pro 2. Hvilke andre alternativer har jeg med querty i denne klassen?

 

Viktig for meg er nettilgang via 3g og wlan, greit kamera og video, gps som fungerer bra, mail, surfing, sms, facebook, og redigering av word dokumenter.

 

Hva tror folk om nokia N900? Jeg innser at jeg kanskje må ofre querty og har sett litt på HTC Leo. Virker ganske potent denne også.

N97 har jo også kommet med en ny oppdatering nå, med kinetisk scrolling og andre nyttige oppdateringer. Dette har også plaget meg i forhold til samsung med bugs oppdateringer og lite tilleggsprogramvare som nokia har fra Ovi store.

 

så ikke lett dette her. Noen som har noen råd? Rask og problemfri profftelefon som takler det meste og gjerne unerholdning også..

 

Nokia N97, Nokia N900, Htc touch pro 2 eller HTC leo? evt andre alternativer??

 

 

På forhånd takk..

 

mvh

Rådvill

 

Mulig jeg overser noe her, men HTC Hero har mye av dette. Jeg er iferd med å kjøpe meg en. Du kan foreløpig ikke editere word-filer (men med Android endrer ting seg raskt), og kameraet er kanskje ikke helt spitzenklasse. Video er jeg usikker på. Uansett, ta en nærmere titt på den!

Lenke til kommentar

Denne har jo ikke bedre prosessor enn touch pro 2 som man nå kan oppgradere til vm 6,5.. Denne har også et mye bedre tastatur slik jeg ser det..

 

Hva tror folket om N900? Spennende system. Jeg sikler også mye på Leo. Selv om denne ikke har querty.. N900 N97mini Leo eller pro 2

 

Dette er ikke lett.. Hva skal man velge ;) Hvordan er SE på oppdateringsbiten? er jo her nokia er geniale med feks nye oppdateringen til N97 som gjør at N97 faktisk er et spennende alternativ det også.. og HTC? Pro 2 har jo også en god konferansetelefon som er nyttig for meg.

 

Hvilke gps bruker mobilnettet? vet at nokia maps gjør dette.. Men når jeg brukte route 66 på min omnia HD var den ikke koblet mot nett ved gps bruk.. dette sparer en for en del datatrafikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...