Jump to content
Sign in to follow this  
Eclipsed

Star Wars Kid

Recommended Posts

Har noen hørt om denne gutten ?

Det er en 15 år gammel (småtjukk) gutt som leker jedi - noe han legger all sin kraft i :lol:

Dere må bare se denne.....Det var over en million som har sett den trur jeg..

Har lagt de ut på servern min....Enjoy :D

Star Wars Kid

Star Wars Kid Remix

PS. Sorry hvis jeg postet i feil kategori - isåfall kan ikke dere moderatorer flytte topic'n......

Den der er så genial, holdt på å le meg ihjel

Tenk på alt det dere gjør alene (eksempelvis danse forann speil, masturbere o.l.) som man blir dritflau av hvis noen plutselig står bak deg, han er jo nødt til å ha fått den feelingen

Han der kan neppe regne med noen telefon fra produsentene av den neste Star Wars filmen nei :lol:

Fyren gikk jo helt amok på slutten. :woot:

Må være sykt pinlig,hadde banket vedkommende som hadde lagt den ut sønder og sammen hvis noen hadde gjort sånn med meg :yes:

Hoho .... dritstilig ... den pojken der ruler jo alt! .....

De bør DEFINITIVT spille inn Star wars ep. 1 på nytt med han i hovedrollen som anakin ... DEFINITIVT ...

Star wars ep. 1 [...] anakin

Ja, for Anakin svingte jo sverdet temmelig heftig i Ep 1 ? Trur du skal se den en gang til jeg :p

OMFG N00000000000000B ! ........ You are dressed as ...... a HUGE nerd ?

I fart in your general direction .... star wars nerd.

Samma fan som Ghyslein svinger en gardinstang eller tar stage-dive på en pod-racer, poenget mitt var at han kan fylle den rollen uansett ....

"Ja, for Anakin svingte jo sverdet temmelig heftig i Ep 1 ?" ...juses!.... jeg skriver at de bør lage filmen på nytt gjør jeg ikke ? .... og da kan de vel også lage en scene der anakin riser slim-steinene til jabba med en gardinstang ....

En annen grunn til at de bør lage den på nytt er at den i generellt sett var utrolig dårlig.... skulle ønske de kunne glemme "vi må ha noen morsomme effekter slik at den blir attraktiv for alle fjortissene der ute" prinsippet sitt .... Filmkapitalismen suger hårde stenor iblant ....