Gå til innhold

[Løst]Plagsom (ikke-eksisterende) fil


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man fjerner sta filer i win7 her?

 

Som de fleste så driver jeg med nedlasting av diverse ting å tang fra nettet å da en del igjennom torrent.

 

Nå har det seg slik at det å hente torrent er vist ikke bare bare. ved siden av selve nedlastingene så er det jo selve torrent filene å en av disse ble tydeligvis fragmentert under nedlasting (ødelagt med andre ord, selv så liten som en torrent fil er)

Brukte firefox for å laste den ned, men nå har det seg altså slik at den ikke vil la seg fjerne. Har prøvd restart uten hell (som bruker å virke som oftest) Windows i seg selv sier at filen ikke eksisterer (selv om jeg kan klikke på den å se egenskaper, flytte den osv) å filen i seg selv tar ingen plass (står 0kb på filstørrelse under egenskaper) men den er fryktelig irriterende å se på over lengere tid å ettersom jeg ikke kan flytte noe som ikke eksisterer så lurer jeg på om noen har noe godt forslag (untatt formatering) til hvordan jeg kan fjerne den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv programmet Unlocker. Har vært et svært hjelpsomt program her i huset ihvertfall.

Takk for tipset, men det hjalp ikke i det hele tatt.

Unlocker ville ikke virke å gir forresten varsler om trojanere når man laster den ned.

Problemet med filen er at den ikke har vært i bruk noen gang.

Torrent filen ble feilaktig lastet ned å derfor så mangler det biter som gjør at den er helt defekt. Normalt så er det bare å slette disse, men av en eller annen grunn så slettet den seg altså ikke fullstendig når jeg prøvde sist. Derfor så endte jeg opp med en i praksis spøkelsesfil. Man kan se den, men kan ikke gjøre noe med den. Har prøvd å gi den "liv" igjen ved å åpne den i notepad å skrive noe tekst i den men det fungerte ikke. Den skapte bare en ny fil med samme navn som heldigvis var litt mer slettbar enn den første.

 

EDIT: Det ble etterhvert at jeg tok den eneste løsningen jeg sjelden tenker på, Ble å kjøre linux ubuntu livecd å slette den via det. Det gikk på første forsøk.

 

Glemmer alltid å prøve linux, er ikke vant til det enda.

Endret av malcite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...