Gå til innhold

Nero programmer vil ikke forsvinne

Rasjonell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for lengst avinstallert Nero, men fremdeles vil ikke blan annet følgende programmer la seg avinstallere i "ad and remove programs":

2 stk "Nero burningrom"

2 stk "Nero ControlCentre"

2 stk "Nero Diskspeed"

2 stk "Nero Drivespeed"

2 stk "Nero InfoTool"

1 stk "Nero Installer"

Når jeg forsøker å avinstallere får jeg følgende melding opp:

"The feature that you are trying to use is on a network resource that is uavaliable. Click "ok" to try again, or enter an alternative path to a folder containing the installation package "unit.msi" in the text below"

Use source:

%Temp~0000\NERO1002529\unit_app_63\

Denne finner den ikke og deretter forsvinner programmet fra listen for så å dukke opp igjen neste gang jeg åpner "ad and remove programs".

Det samme problemet har jeg med "Advertising Centre".

Det har jo selvsagt slått meg at jeg har både trojanere og annet spyware/malware, og jeg har kjørt alt fra regclean, malwarebytes, superanti-spyware, CCleaner og advanced system optimiser og fjernet alt som det har funnet. Glemte jeg å nevne at jeg også bruker Avast 4.8 Home Edition?

ELlers har jeg ganske så vettig internett-bruk og er kritisk til ting som "popper" opp på skjermen osv, og forsøker så godt jeg kan å ikke installere programvare der kommentarene er skeptiske.

Noen tips til hvordan jeg kan få avinstallert dette uten å sende pcen tilbake til steinalderen (installere os på nytt)?

Er det foreksempel et triks å installere Nero på nytt for deretter å fjerne det manuelt i Nero (hvis dette er mulig)?

På forhånd takk!!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...