Gå til innhold

Hvordan overføre musikk, filmer osv til X360 HDD-en?


HeatSeeKinG

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig plass å spør, men d handler nå hvertfall om teknologi:)

 

Jeg har en xbox 360 med harddisk( ca 60 GB ledig nå). Jeg har en del musikk, bilder, sanger, filmer etc som jeg gjerne vil lagre på harddisken. Jeg fatter ikke hvorfor xbox'en ikke klarer å lagre enkle filer fra en USB-stick.....

 

Den finner lett filene på minnepinnen, klarer fint å vise/spile filene av, men den klarer jo faen ikke å lagre filene på en harddisk med 60GB++ ledig. En xbox er bygd opp temmelig ligt som en pc slik at det skal være enklere for utviklere, hvorfor skal det ikke gå an å lagre filer?

 

Den den derimot klarte var å lagre/bruke ett bilde fra minnepennen som bakgrunnsbilde, ja det fikk den lagret.

 

Noen forslag til hvordan jeg kan få lagret filer på harddisken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

 

Er harddisken til Xbox FAT32? For da kan du nemlig ikke kopiere filer over 4Gb var det vel?

 

det er ikke fil-størrelsen(e) det står, selv en sang vil la seg lagre. Det funker ikke med filmer heler(under 4 GB) uansett format. Prøver Lan-kable nå--> mediacenter--> share. Får se om det funker.

 

Kan sjekke om HDD'en er FAT32

Lenke til kommentar
Du kan ikke lagre filer fra en minnepenn eller USB-harddisk til 360 harddisken.

 

Eneste måten du kan overføre musikk til 360 harddisken er hvis du setter i en musikk-CD og ripper musikken til harddisken.

 

Ok, takk. Faen, hvorfor gjøre det så vanskelig?

 

Hva med media-sharing. Funker det bra?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Media sharing fungerer drittbra for de som lurte:)

 

Får endelig skikkelig glede av hd-filmene jeg har lastet ned:) genialt av MS, men skulle fortsatt ønske man kunne lagre filer fra en memory-stick istedenfor streaming.

 

Så du innrømmer at du laster ned hd filmer fra nettet. Flotte greier. Pleier du å fortelle folk når du stjeler filmer på Rema også?

Endret av Ecolia
Lenke til kommentar
Et generelt spørsmål: Jeg lastet for noen år siden ned en del sanger fra Limewire. Det medførte en hel del virus på pc'en min. Er det fare for å overføre virus eller annet viss jeg nå overfører disse sangene til min mobiltelefon?

:)

virusene ligger ikke i selve mp3 låtene men i de andre filene som du lastet ned.

Men moralen her må være at du slutter å bruke slike useriøse klienter som limewire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...