Gå til innhold

Ny PC ankommet!!


Anbefalte innlegg

Dreit på draget med valg av hovedkort. Og hva med en barton cpu heller..

 

Presiser..Dreit på draget på valg av hovedkort? :lol: hihihhehehehoho :lol: ..hvordan kan du si det? han kunne jo selvfølgelig ha kjøpt MSI 745 ULTRA til litt over 500 kroner på komplett å kommet bedre ut høres det ut som. Greit, jeg må innrømme at jeg selv sikler på nytt HK med nforce2, men har han kjøpt AT7 Max2 så har han ikke bæsja på leggen. Jeg er selv veldig fornøyd med det og har aldri hadd NOE feil med det. Tenk deg om før du danker ned på et hovedkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xander^, greit nok at jeg tok litt hardt i, men det finnes hovedkort (med nforce2 ) som gir mer ytelse for kronene enn dette "avdanka" abit kortet. At han kjøpte en xp 2600+ istendefor en 2500+(Barton) er vel greit nok, gutten kunne jo endt opp med en superrask duron :lol:

Lenke til kommentar
Xander^, greit nok at jeg tok litt hardt i, men det finnes hovedkort (med nforce2 ) som gir mer ytelse for kronene enn dette "avdanka" abit kortet. At han kjøpte en xp 2600+ istendefor en 2500+(Barton) er vel greit nok, gutten kunne jo endt opp med en superrask duron :lol:

 

Så negativ du er da ... :x

 

Kortet kommer til å gjøre jobben helt utmerket, - og det er dritalt av deg akzj0n å gjentatte ganger å fortsette å spre møkk om et kjøp som allerede er gjennomført. Det er ikke alle som er så geniale som deg vet du, - som vet alt og alltid får maksimum ut av kronene når de handler. Med folk kan være fornøyd likevel, - om besservisserne holder klaffen :x

Lenke til kommentar
:grumpy: var det nokon meining med denne posten???  :shrug:

Ja. Gutten ville vite om han hadde kjøpt en brukbar pc.

PC'en er kjøpt, så det er vel litt seint å spørre om det?

posten høyrer heime under søppel, og ikkje under hjelp, jeg skal ha ny pc...

 

edit: skrivefeil

 

Det var da svert, her er det en som har kjøpt seg en ny pc og vil ha litt tilbakemelding og hva får han masse kritikk og hets.

Han har kjøpt seg en pc som han sikkert er fornøyd med (den er forøvrig meget bra også) og vil dele gleden med andre, isteden kommer mange sure oppstøt. Er det sjalusi å spore eller :grumpy:

Lenke til kommentar

Nei sorry, jeg er ikke enig. Fyren spør om hva vi synes, og da føler iallefall jeg at jeg bør være oppriktig i mine meninger. Jeg synes flere av varene han har kjøpt kunne vært erstattet. Så sjalu er jeg ikke. Men at pcen sikkert kommer til å duge bra, ja det kan jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Vell jeg kommer ikke til å sende igje, og bare fordi nforce2 gir 5% mer ytelse enn viakt400 så dropper jeg det.. Prossesoren er bedre en barton på klokkefrekvensen, og hvis jeg skulle ha kjøpt barton måtte jeg ha overklokket, og det blir ikke aktuelt!

 

takker for alle synspunkter!

Lenke til kommentar
Vell jeg kommer ikke til å sende igje, og bare fordi nforce2 gir 5% mer ytelse enn viakt400 så dropper jeg det.. Prossesoren er bedre en barton på klokkefrekvensen, og hvis jeg skulle ha kjøpt barton måtte jeg ha overklokket, og det blir ikke aktuelt!

 

takker for alle synspunkter!

 

:woot: Stå på gutten min!! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...