cstrand Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hei, Sitter med en msn konto nå, som logger seg ut men engang man logger inn på den. Dette gjør det fra 2 forskjellige pcer, hvor jeg kan logge på med andre brukere. Den fungerer visstnok et annet sted. Noen som har gode tips?
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Denne kontoen virker ikke fra andre maskiner heller? I så fall, ville jeg endret passordet til kontoen.
cstrand Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Det som er spesielt er at brukeren mener den fungerer hjemme, men ikke her. Noe som er litt rart, siden alle andre msn kontoer gjør det. Vi har 2 forskjellige nett på jobb, og det fungerer ikke i noen av dem, og ingen har noen som helst form for brannmurer som hindrer msn.
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke slik at brukeren er logget på hjemme og at den automatisk logger seg på når den blir logget av? Er det ikke fortsatt slik at man ikke kan være pålogget msn to steder samtidig?
cstrand Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Nei, er en laptop som blir fraktet mellom hjemme og jobb, så det er nok ikke problemet.
cstrand Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ja, blir logget på, men logger av etter et sekund. Edit: uten noen feilmeldinger. Endret 8. oktober 2009 av cstrand
cstrand Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Testet nå med en eldre versjon av msn, og det fungerte faktisk. Men det gjorde ikke jeg mindre nyskjerrig, noen som vet hvorfor det ikke fungerer med den nye versjonen med brukerens profil på jobb?!
DubleTruble Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har et litt annet problem. Jeg kan ikke logge på MSN, mdn jeg får opp en feil melding. har prøvd og avinstallere og installere på nytt men det fungerte ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå