paalrh Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Og så jeg har alltid en eller to dvder/cder med utility progs for når jeg innstallerer nye os eller som jeg gir ut til venner. Lurte på hva dere har på deres. kort utdrag av min liste VLC - media player (for alt av stock video) Media Player Classic (for .xxx funksjonalitet) Spybot Search & Destroy Winrar Utorrent Open office Avast antivirus
cruzader Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) har ditchet dvd til fordel for minnepenn grunnet plassbehovet, på minnepennen har jeg alt jeg trenger for og "redde dagen" stortsett. kan være jeg har glemt et par men mener jeg har husket alt. office 03/07 adobe reader adobe flash player driverpakkene fra driverpacks.net drivere for intel sine laptop chipsets universal printer drivere for hp xvid winrar vlc realplayer quicktime msn java runtime firefox .net avs dvd player audacity daemon tools odf converter pack bootmenyen: memtest hieres bootcd(200ish mb utilities) xp sp3 install xp strippet install vista install win7 enterprise install server 2003 install server 2008 install Endret 8. oktober 2009 av cruzader
paalrh Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 funker minnepenn greit som boot drive?
cruzader Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) funker som fjell, eneste er at på eldre maskiner må jeg stortsett oppdatere bootlisten i bios siden removable ofte ikke står på listen i det heletatt. før jeg gikk over til minnepen hadde jeg hiren's bootcd på egen cd så en mappe med xp,vista,server,drivere,programvare etc men var upraktisk ta med og lett glemme i forhold til minnepenn Endret 8. oktober 2009 av cruzader
hernil Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært knall om du kunne linket til noen av de mindre kjente tingene der! De som ikke finnes med 2 sek google, for eksempel: drivere for intel sine laptop chipsetsuniversal printer drivere for hp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå