Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har prøvd over 100000 ganger å logge på msn, men den detter bare ut av connectinga.. Jeg skriver inn min hotmail og passord, så begynner den å logge inn. Men etter 4 sekunder detter den ut å kommer bare til påloggingssiden igjen..
Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Hva mener du med feilmelding? OBS! Er dessuten Messenger Live, får ikke innstallert de eldre versjonene siden pcen sier at det finnes en nyere versjon som jeg må oppdatere til..
Geggse Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hadde samme problemet her en dag, det er midlertidige problemer sikkert, så er bare å prøve igjen.
covah Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Microsoft har blokkert eldre MSN versjoner fra å logge på, iom. at det er store sikkerhetsrisikoer forbundet med disse gamle versjonene.
Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Jeg får jo logget på msn på bærbaren, så er nok ikke noe midlertidlig..
pekka1991 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 gjenngangerene er vel om du har brannmurer eller antivirus som blokkerer, og om du har oppdatert windows klokka så den går riktig.
Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 gjenngangerene er vel om du har brannmurer eller antivirus som blokkerer, og om du har oppdatert windows klokka så den går riktig. Du vet vel ikke hvordan man oppdaterer klokka?
Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Klokka er jo riktig.. Rart ingen som vet prb..
Isufo0 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Ja,det gjorde jeg.. Men forsatt.. Det går ikke ann å logge inn med den nye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå