Gå til innhold

Kan noen analysere denne pc`en jeg vil kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=482709

Denne pc`en har jeg lyst til å kjøpe, men bare har et par spørsmål som forhåpentligvis dere vil kunne svare på :

1) Er egentlig student, så skal mest bruke den til skole, men i fritiden/ferier vil jeg ta meg litt tid til å spille spill som feks Fifa 10, Pro evolution Soccer 10. Vil denne pc`en kjøre disse spillene fint? Nå vet jeg ikke helt hvor på listen Fifa ligger over spill som krever mye.

2) Er det noen som har en lignende pc, og er fornøyd/ikke fornøyd ?

Har egentlig lyst til å bestille fra Dell.no, men ser alt er så mye dyrere der, og lurer på om det faktisk er så stor forskjell på disse maskinene.

Mvh. Andreas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste nye PC'er er i stand til å spille alle spill, dog kanskje ikke på max settings. Jeg fant ingen systemkrav til fifa 10 i farta, men med mindre de er høyere enn Crysis, burde det gå bra. Jeg spilte Crysis med alle settings på lavest på en 3 år gammel bærbar HP maskin. Det gikk greit, jeg hadde sikkert rundt 15 fps, men hvis du ikke krever den beste grafikken osv så går det bra.

(jeg ville sjekke ut systemkravene til spillene for sikkerhets skyld, bare så du er sikker)

Når det gjelder selve PC'n så aner jeg ikke, har ikke hørt om den før, så jeg vil ikke late som jeg kan si noe om den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...