Gå til innhold

Anbefalinger av tastatur og muspakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann :) jeg bruker dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl

 

er fornøyd men den bakdelen (som det er på alt) den bruker en del batterier til musa spesielt hvis du har ei matte som er lys av farge :o

Jeg bruker ei svart matte(slipper da at den står å blinker hele tiden bruker mindre batterier da) uten noen fancy tegninger på. Det som er en kjent sak med de optiske musene er at de vil henge litt hvis underlaget blir blankt. Ett råd til sjekk med en av de lokale databutikkene du har der det hender det at prisen på tastatus/mus vil bli billigere enn om du skulle bestille det via nettbutikk :wink:

Lenke til kommentar

Joa, har lånt en optisk usb mus den siste uka. Den er knall den, men når jeg har brukt trådløs en stund, er det litt tuklete med den ledningen. Er vel en vanesak. Dessuten skulle jeg ha en pakke, for tastaturet begynner å ta kvelden også...

Lenke til kommentar

heisann igjen :) nei det er ikke fram og tilbake knapp på denne det er en knapp på venstre side (som jeg ikke har funnet noe fornuftig å bruke den til).

XP driverene til dette er ok men vil du ha utvidede menyer så bruk dem som ligger på cdplata de du laster ned er ikke bra de krangler med XP ennå :cry:

Dette med fram og tilbake kan du legge til på en av menyknappene på tastaturet jeg bruker det her :woot:

Lenke til kommentar

oisann, da må jeg kanskje kikke litt på microsoft sine pakker likevel da. har hatt trådløst ms internet keyboard og mus i et år nå, og har vært fornøyd, men det begynner som sagt å ta kvelden. burde ha holdt litt lenger synes jeg. på denne musen er det nemlig en knapp nede på hver side av musen som man blar fram og tilbake, mellom foldere eller i explorer. ganske kjekt... men nå ser det ut som ms har kuttet det ut i sine nye modeller. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...