Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hei fikk xbox 360 får en måned siden, og fant ut at nå var det på tide å koble til headsettet som følgte med eliten! Men ledningen er jo bare 1 meter max! Eg må mangle en skjøyd elle noe? Det kan da ikke ver seriøst? Må jo sitte med xboxen i fangen visst eg skal få dette til å fungere! Eg tror ikke dette her stemmer! Går ikke an å ver så kortenkte at dei har lagt med et headsett som er 1 meter? Hvem sitter så nærme tven? Har en 47 tommer tv så det er rett å slett ikke muligt! Prøvde å google dette men ser ingen andre som har problem, Det må vere noe eg har oversett eller?
Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 AAA GENIALT begynnte virkeligt å lure om eg sko sitte inne i tven! Hadde seriøst blitt svaksynt av å sitte sånn hehe! Tusen Takk får kjappe svar! Fikk det til med en gang nå! Kikka litt til å begynne med på kontrollen men tenkte nei det kan ikke ver den siden den er trådløs! Men der tok eg feil gitt! ThanXxx
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Selv om kontrollen er trådløs trenger det ikke å bety at ekstrautstyret er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå