Gå til innhold

Sammenligning av to videokamera


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser det er mange tråder om "hjelp! nytt kamera" her, men jeg prøver meg alikevel, må ha litt

spisskompetanse for å skjønne dette selv :blush:

 

Jeg skal ha et greit kamera til hobbybruk så budsjettet er litt begrensa!

 

Finner to som jeg tror (?) er ganske ok til mitt bruk - og jeg blir glad om noen

gidder og se på specs og fortelle meg fordeler og ulemper, hvorfor det ene kameraet er bedre enn det andre osv (evt. store forskjeller) :yes:

 

 

 

Samsung H104 VS Panasonic HDC-SD20EC-S

LINK

 

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv hatt Panasonic SD20, men jeg syntes det hadde blasse farger, masse artifakter og sjenerelt uklare bilder.

 

Canon HF200 ble kjøpt inn for samenligning. Forskjellen var ikke til å ta feil av. Canon hadde ingen synlige artifakter. Fargene var mye klarere og naturlige. Klarhetern var også tydlig bedre.

 

Du tror kanskje jeg jobber for Canon, det gjør jeg ikke, men i kampen SD20 v HF200 så er vinneren klarv HF200. Panasonic SD20 ble returnert innen angrefristen.

Lenke til kommentar
Jeg har selv hatt Panasonic SD20, men jeg syntes det hadde blasse farger, masse artifakter og sjenerelt uklare bilder.

 

Canon HF200 ble kjøpt inn for samenligning. Forskjellen var ikke til å ta feil av. Canon hadde ingen synlige artifakter. Fargene var mye klarere og naturlige. Klarhetern var også tydlig bedre.

 

Du tror kanskje jeg jobber for Canon, det gjør jeg ikke, men i kampen SD20 v HF200 så er vinneren klarv HF200. Panasonic SD20 ble returnert innen angrefristen.

 

takk for svar!

 

Nei, jeg tenkte ikke tanken på at du jobbet for Canon før du nevnte det selv, hehe!

 

Sjekket det kameraet du nevnte, og selvfølgelig ser det kurrant ut! problemet er at jeg føler jeg har strukket meg maks iforhold til hva jeg skal bruke på videokamera. Blir fort 1500-2000,- mer for det andre :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har selv hatt Panasonic SD20, men jeg syntes det hadde blasse farger, masse artifakter og sjenerelt uklare bilder.

 

Canon HF200 ble kjøpt inn for samenligning. Forskjellen var ikke til å ta feil av. Canon hadde ingen synlige artifakter. Fargene var mye klarere og naturlige. Klarhetern var også tydlig bedre.

 

Du tror kanskje jeg jobber for Canon, det gjør jeg ikke, men i kampen SD20 v HF200 så er vinneren klarv HF200. Panasonic SD20 ble returnert innen angrefristen.

 

takk for svar!

 

Nei, jeg tenkte ikke tanken på at du jobbet for Canon før du nevnte det selv, hehe!

 

Sjekket det kameraet du nevnte, og selvfølgelig ser det kurrant ut! problemet er at jeg føler jeg har strukket meg maks iforhold til hva jeg skal bruke på videokamera. Blir fort 1500-2000,- mer for det andre :blush:

 

Kjøp et brukt Canon HF100 :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...