ellipsis Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Vurderer å kjøpe FIFA 10, men har ett spørsmål til dere som har kjøpt det. Er det mulig å spille i europa med ett lag fra Tippeligaen? I manager mode såklart I FIFA 09 så gikk jo ikke det, som jeg synes er veldig morsomt og egentlig det beste med spillet.
Buzzerx Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei!Vurderer å kjøpe FIFA 10, men har ett spørsmål til dere som har kjøpt det. Er det mulig å spille i europa med ett lag fra Tippeligaen? I manager mode såklart I FIFA 09 så gikk jo ikke det, som jeg synes er veldig morsomt og egentlig det beste med spillet. Nei!
ellipsis Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Hei!Vurderer å kjøpe FIFA 10, men har ett spørsmål til dere som har kjøpt det. Er det mulig å spille i europa med ett lag fra Tippeligaen? I manager mode såklart I FIFA 09 så gikk jo ikke det, som jeg synes er veldig morsomt og egentlig det beste med spillet. Nei! Hvorfor i all verden har dem tatt bort det da?
Buzzerx Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei!Vurderer å kjøpe FIFA 10, men har ett spørsmål til dere som har kjøpt det. Er det mulig å spille i europa med ett lag fra Tippeligaen? I manager mode såklart I FIFA 09 så gikk jo ikke det, som jeg synes er veldig morsomt og egentlig det beste med spillet. Nei! Hvorfor i all verden har dem tatt bort det da? du kan lage en egen klubb og bytte den ut med f.eks. en Premier league klubb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå