Grinii Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Jeg lurte bare på hvor jeg kan få kjøpt et elektrisk skiltoppheng til moped?? Et slik som kan heises opp og ned. Takk for svar.
streeter Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 bedre å feste skiltet med borrelås, da kan det røskes av i fart og slenges i grøfta, eller innenfor jakka.
megvell Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 du kan jo for eksempel lage et skilt som står fuck of på og så skjerer du ut ei plate og lager et hull i den slik at skiltet kan passe i den med ca 4 mm vandring rundt skiltet så kutter du av litt av de gamle skilt ophenge så borer du hull i de nye og d gamle så bare dreier du ut eller finner en rund stål pinne og og fester de 2 skiltene i hop med den stål pinnen i midten med for eksempel stål tråd du borer et hull under d gamle skruehullene på de gamle skiltet og så tar du den runde stål pinnen i miten av de to hullene og så må du jo først ha laget hull i d nye skiltet og så demonterer du en drill og bruker motoren og choksen og fester stålpinnen fast i det mens skiltet henger på og så lager du til et feste på andre siden av de nye skilt opphenget og fester stål pinnen på en måte der så bare lager du lengre ledning på bryteren til drillen og legger dem i kåpene på moppa så fester du motor og choks fra drillen på baksiden av de nus skilt opphenget og lager til en stopper sonn at skiltet stopper når de er snudd så fester du skilt opphenget på mopeden så trykker du på knappen så snur skiltet seg så bare slipper du åg volla der eg fuck of skiltet hehe litt vanskli og forklare men eg har laget dem akkurat sonn på gamle mopeden og d funker fett
megvell Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 men du må lage nye ledninger fra der batterie til drillen har stått og koble dem på moped batteriet
Turbo sindre Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) *Fjernet link* Endret 6. oktober 2009 av KVTL
KVTL Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Stenges da det er hjelp til å kunne skjule kjennetegn under kjøring, noe som er ulovlig. MVH KVTL
Anbefalte innlegg