The dude shepard Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 av og til så blir det null respons på gasspedalen rett etter at jeg har starta bilen. dette skjer kun når motoren er kald, og gir seg veldig fort, men det er veldig irriterende til tider. det er som sagt en mercedes c180 98 mod, som akkurat har akkurat vert på service og ifølge dem så skal alt være i "skjønneste orden". Noen forslag? det er automat btw;)
L O G I M A N Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Søsters C200 hadde noe tilsvarende feil en gang. De bytta gassvaiern.
The dude shepard Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Søsters C200 hadde noe tilsvarende feil en gang. De bytta gassvaiern. kan ikke si jeg har mye peiling på bil, men vet du hvordan dette skal hjelpe? det varer jo bare i et minutt eller 2 når bilen er kald...
L O G I M A N Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, nå vet jeg ikke om feilen var 100 prosent lik som din, men bilen hang ikke med hele tiden. Jeg også synes det hørtes snodig ut da, men problemet har ikke vært der siden. Men om det kan gi problemene her når den bare er kald er vel en smule rart ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå