Gå til innhold

Left 4 Dead - No games found


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får ikke opp at steam ikke klarer ok synkronisere med spillet? aka ingen servere eller noen venner som du ser er ingame... ser du at noen av vennene dine spiller i hovedmenyen?

 

Jada, alt annet fungerer som det skal, og jeg har til og med re-innstallert og verified filer og defragmentert cache files.

 

Tror det har noe å gjøre med at jeg endra på filterne i går. Nå er filterne på any og both, så nå må jeg jo finne noe, men ingenting kommer opp.

Endret av magicalmysteryollie
Lenke til kommentar
enn hvis du blir invitert til noen annen server? kan du lage server? bortsett fra det vet jeg dessverre ikke.

 

Tror nok det fungerer. Attpåtil fungerer quick match og. Bare det å få en liste over valg jeg ikke kan.

 

FORRESTEN: Brukte kommandoen "openserverbrowser" i console og fikk frem en server-liste som for så vidt fungerer mye bedre enn alternativet som forsvant.

Endret av magicalmysteryollie
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Emnetittelen sier alt. Finner ikke en eneste server på noen av modene, selv om jeg vet at det er noen oppe og går og at det går an.

 

Noen som har hatt lignende problem? Googla men fant ikke svar...

 

jeg har eksakt samme problem i L4D 2... det kom plutselig etter noen dager... finner ikke løsning jeg heller

Endret av Obie^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...