Gå til innhold

HTC Hero, Diamond 2 eller Touch 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt klart Hero fremfor Diamond 2 grunnet Android og Sense.

 

Med *touch 2 mener du Touch Pro 2? I så fall er den bedre pag. større skjerm og tastatur, men er litt stor. Hvis du ikke trenger så stor skjer og fysisk tastatur anbefaler jeg Hero på det sterkeste.

 

Med Touch 2 mener han nok Touch 2.

Jeg vurderer nesten de samme telefonene, men har byttet ut Hero med Tattoo. Noen som kan hjelpe meg litt med valget? Prisen er veldig lik for de tre, så den spiller ingen rolle.

 

Har forstått det som at Diamond 2 leveres med Windows 6.1. Vil dette kunne oppgraderes til Windows 6.5? Gratis?

Lenke til kommentar
Fraråder deg Windowsmobile, spesielt 6.5. Søk litt på google og sjekk testene. Svært lite positivt.

 

Gå for android eller iphone.

 

Takk for tipset, skal sjekke Windows 6.5-problemene.

Men win 6.5 er vel helt nytt, og ny programvare har vel ofte litt startproblemer som fort blir rettet med oppdateringer?

Lenke til kommentar

Joda de fleste programmer sliter i starten men windows 6.5 er utdatert før det i det hele tatt er i salg. Det blir slaktet av kritikerne og blir sagt att det passer inn på nitti tallet. Windows selv sier de angrer på å ikke hoppet over 6.5 som er basert på 6.0 istedet for og utvikle 7.0 ferdig og slippe det sammen med windows 7.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for andorid som tilbyr enormt mye mer enn det WM kan gjøre for tiden.

Lenke til kommentar
Takk for tipset, skal sjekke Windows 6.5-problemene.

Men win 6.5 er vel helt nytt, og ny programvare har vel ofte litt startproblemer som fort blir rettet med oppdateringer?

 

Har du noengang hatt en Windows Mobile-telefon? Jeg har en med 6.1 nå, og det er definitivt min siste. Treg, ustabil, ulogisk oppbygging, vankelig å finne frem i, and the list goes on. Jeg har ingen tro på at 6.5 vil være et bedre alternativ enn Android, Apple eller Symbian for den saks skyld. Jeg har selv egentlig ventet på Palm Pre med WebOS, men ser ut til å være iferd med å bli overtalt til HTC Hero med Android...

Lenke til kommentar
Takk for tipset, skal sjekke Windows 6.5-problemene.

Men win 6.5 er vel helt nytt, og ny programvare har vel ofte litt startproblemer som fort blir rettet med oppdateringer?

 

Har du noengang hatt en Windows Mobile-telefon? Jeg har en med 6.1 nå, og det er definitivt min siste. Treg, ustabil, ulogisk oppbygging, vankelig å finne frem i, and the list goes on. Jeg har ingen tro på at 6.5 vil være et bedre alternativ enn Android, Apple eller Symbian for den saks skyld. Jeg har selv egentlig ventet på Palm Pre med WebOS, men ser ut til å være iferd med å bli overtalt til HTC Hero med Android...

 

Jeg har hatt Qtek 8300 med windows. Skal innrømme at den hadde sine svakheter, men jeg hadde håpet at microsoft hadde fått mer orden på sakene de siste årene. Ser jo nå at det ikke virker sånn. Hero virker bra på alle områder, men jeg klarer bare ikke den knekken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...