Gå til innhold

Hvor kjøper man isoporblokker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle.

 

De skal være av denne typen  3df6bfdd68.jpg. Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke...

 

Noen som kan hjelpe??

 

:)

Kjøpte slike blokker på byggmakker i Moss(høyden) i våres. Sjekk der.

Lenke til kommentar

Jeg mailet litt med jackon.no nå nettopp, og det viser seg at de har noe som heter "Båt 200" som passer til båten min:

 

"Da klarer du deg med den vi kaller Båt 200.

 

Benytt 1 foran og bak

 

Lengde x høyde = 1000*375mm

 

Bredde 200mm (lengderetning på båten)

 

Prisen er kr 330,- inkl. mva"

 

Perfect! :)

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle.

 

De skal være av denne typen  3df6bfdd68.jpg. Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke...

 

Noen som kan hjelpe??

 

:)

Hei jeg var også på jakt ette Isopor klosser. for eit par år tilbake. da jeg holdt på å bygge flyte brygge, jeg hadde også en lang undersøkelses prosess på å finne. men jeg vet at Bygger`n har isopor men det er veldig dyre.

jeg va da så heldig at jeg har en båthamn til nabo så jeg fikk i fra noe de skulle skifte ut, så det er kansje en ide å spørre litt rundt om på de forskjellige båthamnene. eller dra på SIM. det er utroligt hvor mye du finner på søppel dynga. Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle.

 

De skal være av denne typen  3df6bfdd68.jpg. Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke...

 

Noen som kan hjelpe??

 

:)

Lenke til kommentar

Se her! Kjøpte disse blokkene hos noen som heter Småbåtlageret i Oslo. Funker veldig bra til min daycruiser på 23 fot. Fikk kappet dem til slik at jeg la to halve bak på hver side av kjølen og en hel forran. Husker ikke prisen, men var langt billigere en på Maxbo der de kun solgte plater og ikke hele blokker. Du kan ringe Småbåtlageret på telefon 93228819

Petter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...