robert166 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei Hero er på vei, og lurer på kva slags rom eg skal bruke. Har hørt om Modacos rom, og dei som har innstallert den er veldig fornøgt. Er det verdt å ta denne ovenfor den offisielle rom'en til HTC? Endret 2. oktober 2009 av robert166
thklinge Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kjørte inn en uoffisiell rom fordi det tok så lang tid før HTC la ut den offisielle. Utenom det er det nok ikke så enorme forskjeller, de er begge raske og begge har like dårlig norsk...
robert166 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kjørte inn en uoffisiell rom fordi det tok så lang tid før HTC la ut den offisielle. Utenom det er det nok ikke så enorme forskjeller, de er begge raske og begge har like dårlig norsk... Dersom eg velger offisiell rom, er det mulig å skifte slik at android appsa laster seg inn på minnekortet ( og eventuelt andre ting som sms, kontakter osv )
robert166 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Et spørsmål til. Dersom eg rooter telefonen, kan eg da laste inn alle slags rom, til og med default rom ( HTC's rom ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå