Gå til innhold

Innkjøp av diverse paintball utstyr!


iKent

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg ser etter en forhandler/webside som er billige(om webshop, politlige!!). Noen butikker i nærheten av drammen, lier, røyken, asker, oslo?

 

Skal ha billig ball( 4-5 venner som spiller for fun, skal ikke ha noen pro-ball) har allerede markører og tank/essensielt utstyr, men skal også ha litt sikkerhetsutstyr som hjelm, 2 stykker som enda ikke har maske( vet vi må ha det før vi spiller:P) og litt sånne småting.

 

Jeg ser da etter en bra butikk i de nevnte områdene, eller en politlig nettbutikk som er garrantert å levere bra varer innen rimelig tid.

 

Jeg lurer også litt på hvordan det er med fylling av luft tank. Jeg har en BT4-BANSHEE med 1.2 liter lufttank(300 psi) som jeg ikke har fylt opp enda. Han ene jeg spiller med har 4 dykkertanker som vi kan bruke, men de er kjøpt i australia. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bruke de tankene til å fylle på min norske 1.2 liters tank? utstyr som trengs for å gjøre dette altså.

 

Håper på noen svar!

 

-Kent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg ser etter en forhandler/webside som er billige(om webshop, politlige!!). Noen butikker i nærheten av drammen, lier, røyken, asker, oslo?

 

Skal ha billig ball( 4-5 venner som spiller for fun, skal ikke ha noen pro-ball) har allerede markører og tank/essensielt utstyr, men skal også ha litt sikkerhetsutstyr som hjelm, 2 stykker som enda ikke har maske( vet vi må ha det før vi spiller:P) og litt sånne småting.

 

Jeg ser da etter en bra butikk i de nevnte områdene, eller en politlig nettbutikk som er garrantert å levere bra varer innen rimelig tid.

 

Jeg lurer også litt på hvordan det er med fylling av luft tank. Jeg har en BT4-BANSHEE med 1.2 liter lufttank(300 psi) som jeg ikke har fylt opp enda. Han ene jeg spiller med har 4 dykkertanker som vi kan bruke, men de er kjøpt i australia. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bruke de tankene til å fylle på min norske 1.2 liters tank? utstyr som trengs for å gjøre dette altså.

 

Håper på noen svar!

 

-Kent

 

 

Jeg har ikke noe greie på det, men har en kompis som driver http://reskogspaintball.no/

 

Kanskje han kan hjelpe deg.. Stig heter han..

Lenke til kommentar
hm. så litt på den fyllestasjonen.. men lurer litt på hvordan den fungerer. Fyller man i den lille tuten på siden av toppen på luftflaska til markøren, eller fyller man i den store enden?:p

Den store enden settes i dykkerflaska, mens den lille går til tanken din. ;)

 

Mvh

Halvard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...