Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - lavara - 50mm f/1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. oktober

Syklist

Var på tur i Lillomarka og fant ut at disse råskinnene av noen syklister kunne brukes til noe :)

Panorering, f/22.

post-178839-1254418638_thumb.jpg

Skrevet

Jeg har fått så hatten passer for panorering selv, men det skal du få slippe. Dette synes jeg ble ganske så tøft. Jeg liker den strukturen du har fått frem, og syklisten gir inntrykk av fart.

Skrevet

Ganske stilig, selv om det nesten ble noe svensk over det. Det som virkelig løfter bildet er selvfølgelig at du har gjentatt det gule i to av de blå feltene.

Skrevet

Det siste bildet var veldig stilig! Likte også godt 2. oktober, men for å pirke litt kunne du rettet det opp litt for å få rette linjer. Uansett var det et flott bilde, og som k.n.b påpeker bidrar det gule i v.topp og h.bunn ruten til den "ekstra prikken over i'en".

Gleder meg til å se fortsettelsen!

Skrevet

Alltid stas når Scotty har "beamet opp" et hus som stod inntil et større hus. Her var det også finfine fargesjatteringer i det huset som står igjen. Ser nesten ut om det er spikret opp bølgeblikk der huset sto.

Skrevet
1. oktober

Syklist

Var på tur i Lillomarka og fant ut at disse råskinnene av noen syklister kunne brukes til noe :)

Hvis det gikk like fort som det kan se ut som der vil jeg gjette på at det er ned fra Lilloseter ...? Farlig område å bevege seg i, ihvertfall i ukene rett før Birken.

Liker 11.oktober godt. Veldig arkeologisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...