Gå til innhold

Laptop til maks 5000,- Litt spilling


Anonym234

Anbefalte innlegg

Ja, de er på høyre side, men er bare to. Fader, hadde håpet på minst 3, 2 har jeg på denne gamle og trenger flere. Kanskje jeg er blind og du finner den siste :p

 

McAfee security suite fulgte med, hva syns dere om den, er den bra nok eller burde jeg finne noe annet?

 

McAfee er et skikkelig drittprogram da det krever veldig mye kraft og vil være det første jeg kommer til å avinnstalere.. Last ned AVG free verson et flott virusprogram som krever lite av maskinen jeg har brukt dette i 6 år uten noen problemer.

 

http://free.avg.com/us-en/download-avg-ant...us-free-edition

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, de er på høyre side, men er bare to. Fader, hadde håpet på minst 3, 2 har jeg på denne gamle og trenger flere. Kanskje jeg er blind og du finner den siste :p

 

McAfee security suite fulgte med, hva syns dere om den, er den bra nok eller burde jeg finne noe annet?

 

McAfee er et skikkelig drittprogram da det krever veldig mye kraft og vil være det første jeg kommer til å avinnstalere.. Last ned AVG free verson et flott virusprogram som krever lite av maskinen jeg har brukt dette i 6 år uten noen problemer.

 

http://free.avg.com/us-en/download-avg-ant...us-free-edition

 

AVG er bra, og jeg har brukt full betalversjon i flere år, men nå har lisensen utløpt og har bestemt meg for å prøve Microsoft Security Essentials samt den innbyggede brannmuren i XP. Hittil er jeg strålende fornøyd, og i løpet av mine 15 år med data, og mange maskiner har jeg prøvd litt av hvert.

 

Det første jeg gjør med en ny maskin, er å kjøre PC Decrapfier. Med den er det enkelt å ta vekk alle slike forhåndsinstallerte programmer i en fei, og spesielt Norton/Symatec kan være vrien å avinstallere. Med PC Decrapfier er det gjort i en fei.

 

Microsoft Security Essentials er gratis og nedlastningslinken er der. Den finner også uhumskheter slik Adaware gjør. Anbefales.

 

For enkel og kjapp installering av alle de programmene man gjerne vil ha i en PC, så gå inn på DENNE SIDEN. Der krysser man av for de programmene man vil ha, og får en liten installasjonsfil å laste ned. Når den er nede, så er det bare å trykke på den, og vips er 30 programmer installert. Man skal egentlig være registret bruker, og man må ha invitasjon for å bruke programmet, men ser at det egentlig ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Ser på et ark her at det er 60-dagers trial. Men har hatt pc'en i 5 dager, så burde vel strengt tatt være 55 dager igjen.

 

Kan hende PC'en er levert inn og levert ut på nytt, eller konfiguert på elkjøp for så mange dager siden osv.

 

Men vil anbefale deg å bruke openoffice.org. Det fungerer like bra (dårlig retteprogram) og er gratis.

Lenke til kommentar
Jada-jada: har du fått din?

 

Neida den har kommet til Oslo akkurat nå faktisk jeg sjekket bare for morro skyld da er den hos meg i morgen :!:

 

Jesus jeg fikk et godt tilbud på en HP maskin og slo til på dette i stedet og den er også på vei til meg så da blir jeg sittende med 2 maskiner ser det jaggu ut som :hmm:

 

Vel jeg har bare betalt Elkjøp 4495,- og skulle da betale 1500,- i mellom på den andre men nå vet jeg sannelig ikke hva som skjer samt hva jeg skal gjøre.

 

Er du fornøyd med maskinen din Stine, hvordan er den på varme og viftestøy og har du testet noe spilling enda?

Lenke til kommentar
Jøss, så treg din skulle være da.... :thumbdown:

Ja jeg har spilt litt wow, funker fint. Syns ikke den er bråkete. Når det kommer til varme har jeg ikke peiling... Den blir jo litt varm, men ikke noe crazy-freaky varm. :ermm: Kan man sjekke det uten programmer?

Alt i alt er jeg veldig fornøyd :)

 

Elkjøp hadde gitt opp den maskinen og har konkludert at den er feilsendt til Danmark og ikke vil komme til rette igjen.

 

Da mottar jeg altså Toshiba maskinen i morgen samt HP maskinen ble sendt fra Sverige i dag :roll: ja ja jeg betaler ikke for 2 maskiner så vet ikke hva jeg kommer til å gjøre..

 

Maskinen skal jo holde temperatur og i hva du skriver så høres din helt normal ut og jeg kommer nok til å beholde Toshiba maskinen av de to :)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...