Gå til innhold

Kjøp av bærbarspill pc til 5000,- kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne kanskje?

Vet ikke hvordan 9400 yter iforhold til HD4500

Du kan ikke sammenligne 9400M og Hd4570. Det er kun HD4570 som du kan spille med. Den Packard Bell nevnt over er vel en av få alternativer under 5K som i det hele tatt er konfigurert slik at det kan kalles en "gamer-lite" ihvertfall. Ellers må man over 6K for å finne bedre.

Skrevet (endret)
Denne kanskje?

Vet ikke hvordan 9400 yter iforhold til HD4500

Du kan ikke sammenligne 9400M og Hd4570. Det er kun HD4570 som du kan spille med. Den Packard Bell nevnt over er vel en av få alternativer under 5K som i det hele tatt er konfigurert slik at det kan kalles en "gamer-lite" ihvertfall. Ellers må man over 6K for å finne bedre.

Sorry, my bad...

Siktet til Intel® GMA X4500M HD, gikk litt raskt i svingene

Edit: PBen var veldig aggresivt priset. Ser ut som mest for dine 5000,- per dagsdato

Endret av larseman
Skrevet (endret)

Jeg har spurt noen før, og spør trådstarter også - hvorfor ber du om råd? Du har fått flere mye bedre forslag, feks fra meg og larseman enn, det du selv finner. Jeg la ut en fra Elkjøp. Jeg har sikkert foreslått 100 PCer her, og hadde den Toshibaen fra elkjøp vært aktuell- da hadde jeg foreslått den. Når jeg har tatt meg tid til å sjekke elkjøp (det vet du jo) så foreslår jeg selvsagt den beste jeg finner der.

Det her er ikke spydig ment fra min side, jeg bare lurer. Har ikke våre forslag noe verdi for deg? Dersom de ikke har noe verdi - så skjønner jeg altså ikke hvorfor du ber om råd. Er det noe jeg ikke skjønner her eller? For meg virker det bare som om du går i ring og spretter fra det ene til det andre. Det er ikke enkelt å kjøpe PC - det skjønner jeg - derfor ber man om råd eller?

Endret av jornboss
Skrevet

I forhold til prisen er det imponerende spes, på den der PB, men er en stund siden jeg så på den, hin in 2 gb minne til, husker jeg ikke feil er det et leding minnespor der. Regner med at spesifikasjonene ikke har forandret seg siden jeg så der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...